قهرمان پارالمپیک: جسم سالم به تنهایی آورده ای برای افراد ندارد

15 آبان 1395

مهدی بابادی : دستیابی به موفقیت همیشه دشوار است ولی در هیچ شرایطی غیرممکن نیست.


وی با توجه به موفقیت ورزش های گروهی کشور در پارالمپیک اظهار کرد: معلولان کشور توان بسیار در این گونه رشته های ورزشی دارند که رسیدگی و توجه ویژه مسئولان را برای هموار تر نمودن بستر ورزش معلولان می طلبد.


وی در زمینه امکانات ورزش معلولان گفت: این امکانات برای قهرمانان پارا المپیکی وجود دارد اما برای دیگر ورزشکاران معلول به سختی فراهم می شود.



بابادی افزود: در آسیا از نام تیم والیبال نشسته ایران می هراسند و حتی تیم والیبال نشسته چین که از قوی ترین تیم های آسیا محسوب می شود، تاب مقاومت در مقابل ما را ندارد بطوریکه می توانیم با تیم ملی 'ب' خود نیز آنان را شکست دهیم اما تیم های بوسنی و مصر از رقیبان ما به شمار می روند که در برابر آنان هم تاکنون مشکلی نداشته ایم.


وی در ارتباط با مربی تیم والیبال نشسته نیز اظهار کرد: هادی رضایی یکی از افتخارات والیبال نشسته دنیا به شمار می رود و می توان از او به عنوان تاریخچه والیبال نشسته دنیا نام برد.


وی گفت: رضایی در تمام ادوار والیبال نشسته چه در قامت بازیکن و چه در کسوت مربی شرکت داشته و در تمام این رقابت ها افتخاراتی به دست آورده است.


بازیکن تیم ملی والیبال نشسته ایران با اشاره به مسابقات آسیایی اندونزی در مهر ماه سال آینده افزود: بسیار بالاتر از سطح آسیا هستیم و تمام تیم های دیگر آسیا به دنبال مقام دومی این مسابقات هستند.


وی در باره اختلاف حقوق قهرمانان المپیک و پارالمپیک نیز اظهار کرد: ای کاش این اختلاف وجود نداشت ولی برای ما در وهله اول اهتزاز پرچم جمهوری اسلامی مهم است و همین که مردم خوشحال شوند برای ما ارزش بسیار دارد.


وی همچنین دلیل اصلی موفقیت های خود را دعای پدر و مادرش دانست و گفت: اگر پشتوانه دعای خیر پدر و مادر را نداشتم به موفقیت نمی رسیدم، آنان تمام شرایط من را درک کردند و برای رسیدن من به اهدافم از هیچ تلاشی دریغ نکردند.


مهدی بابادی بازیکن خراسانی تیم ملی والیبال نشسته ایران از سال 1391 وارد این تیم شد.


وی افتخارات فراوان به دست آورده است که آخرین آن کسب مدال طلای پارالمپیک ریو 2016 و قهرمانی تیم ملی والیبال نشسته ایران در این مسابقات بود.


 


منبع : ایرنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است