رضایی: برای هدایت تیم ملی والیبال نشسته منتظر تعیین تکلیف هستم

16 آبان 1395

سرمربی تیم ملی والیبال نشسته در بازی‌های پارالمپیک ریو گفت: برای هدایت این تیم منتظر هستم تا تکلیف سرمربی این تیم مشخص شود تا برنامه‌ریزی هدفمندی را برای موفقیت تیم در رقابت‌های آینده طرح‌ریزی کنیم.


 


هادی رضایی در پاسخ به این پرسش که به نظر می‌رسد بعد از بازی‌های پارالمپیک ریو، تیم ملی والیبال نشسته در استراحت به سر می‌برد و برنامه اردویی ندارد، اظهار کرد: بعد از بازی‌های پارالمپیک ریو اکثر تیم‌ها به جهت تغییراتی که در آنها ایجاد می‌شود و به سمت جوانگرایی حرکت می‌کنند، در استراحت بسر می‌برند تا ترکیب اصلی بعد از برگزاری مسابقه‌های قهرمانی کشور و سوپرلیگ مشخص شود. بنابراین والیبال نشسته مردان نیز از این مساله مستثنی نیست. ضمن این که در حال حاضر تورنمنت و یا مسابقه خاصی وجود ندارد که زمان را از دست بدهیم. به هر صورت از ماه آینده که مسابقه‌های باشگاهی شروع می‌شود، نفرات به تیم ملی دعوت خواهند شد.


 


وی در باره برنامه خود برای هدایت تیم ملی والیبال نشسته مردان گفت: بعد از بازی‌های پارالمپیک ریو تا به الان همچنان در استراحت به سر می‌برم و منتظر تعیین تکلیف هستم تا ببینم این تیم بعد از شرکت در هشت پارالمپیک و کسب 6 عنوان قهرمانی، چه جایگاهی خواهد داشت. بدون شک جایگاه این تیم با سایر رشته‌های ورزشی جانبازان و معلولان متفاوت است و مسئولان باید نگاه ویژه‌تری نسبت به آن داشته باشند.


 



رضایی خاطرنشان کرد: تیم ملی والیبال نشسته دیگر یک تیم آماتور نیست و برای حفظ جایگاه قهرمانی آن، نیاز به برنامه‌ریزی دقیق‌تر و هدفمندتری است تا بتوانیم این قهرمانی را تداوم ببخشیم. از سوی دیگر خواسته‌های این تیم نسبت به چند سال گذشته که هنوز حرفه‌ای نشده بود، تغییر کرده و باید مسئولان این خواسته‌ها را در نظر بگیرند و سرمایه‌گذاری بهتری روی آن انجام دهند.


 


وی در پاسخ به این پرسش که آیا خواسته شما برای هدایت این تیم، مسائل مالی است یا خیر؟ تصریح کرد: من اگر خواسته مالی برای هدایت تیم از مسئولان داشتم، قطعا هدایت یک تیم خارجی را که بالاترین مبلغ را به من پیشنهاد می‌دادند، می‌پذیرفتم. پس بحث مالی برای من اهمیتی ندارد. آنچه که برای من مهم ا ست، توجه به خواسته‌های این تیم است و اهمیت دادن به آن نسبت به سایر رشته‌های معلولان است.





رضایی در پایان گفت: برای اینکه بتوانیم در 4 سال آینده نیز از جایگاه قهرمانی خود دفاع کنیم و به انتظار مسئولان، مردم و رسانه‌ها پاسخ مثبت بدهیم، باید از الان به فکر برنامه‌ریزی مدون و دقیق روی تیم باشیم و سرمایه‌گذاری خوبی روی آن صورت بگیرد، حالا چه مندر آینده سرمربی این تیم باشم یا نباشم.


 


منبع : ایسنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است