بسکتبالیست‌های معلول قم قهرمان نیم‌فصل بسکتبال با ویلچر ایران شدند

16 آبان 1395

دو ماه بعد از حضور تیم ملی بسکتبال با ویلچر کشورمان در بازی‌های پارالمپیک 2016 ریودوژانیرو برزیل، استارت دیدارهای فصل جدید مسابقات لیگ‌های این رشته در کشور زده شد و ابتدا تیم‌های دسته دوم و دسته اولی به میدان رفتند.


 


بعد از سال 1389 که تیم ایثار قم در مسابقات لیگ دسته اول بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور نماینده قم بود و با کسب مقام نایب‌قهرمانی بعد از قزل‌کیش تهران به رقابت‌های لیگ برتر راه یافت و همچنین بعد از سال 1394 که تیم ایثار ماهان‌تندیس (ب) نماینده قم در لیگ دسته دوم بود و بالاتر از دیگر رقبای خود ضمن کسب مقام قهرمانی راهی لیگ دسته اول بسکتبال با ویلچر ایران شد، امسال تیم اتحاد معصومیه نماینده قم در این رقابت‌ها است.


 


بسکتبالیست‌های جانباز و معلول تیم اتحاد معصومیه قم بعد از تمریناتی که برای حضور موفق در لیگ جدید پشت سر گذاشتند در نخستین حضور در این سطح از مسابقات باشگاهی بسکتبال با ویلچر ایران یعنی لیگ دسته دوم، میزبان دیدارهای دور رفت از مرحله گروهی بودند.


 


بازی‌های این مرحله به میزبانی تیم اتحاد معصومیه در سالن ایثار قم برگزار شد و این تیم با هیات اردبیل، هیات لرستان و هیات بم به شکل دوره‌ای رقابت‌های خود را برگزار کردند و در پایان دو روز رقابت، انجام نماینده قم با کسب سه پیروزی متوالی قهرمان نیم‌فصل شد.


 


در حقیقت بسکتبالیست‌های تیم اتحاد معصومیه قم با کسب سه پیروزی متوالی برابر حریفان حاضر در لیگ دسته دوم بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور گام محکمی برای صعود به دسته بالاتر برداشتند و حالا با خیالی آسوده به مصاف حریفان در دور برگشت لیگ امسال می‌روند.


 


منبع : باشگاه خبرنگاران جوان

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است