برگزاری سمینار راهکارهای رویارویی با کم شنوایی در نوزادان و اطفال

26 آبان 1395

حسن عبدالله زاده دبیر اجرایی سمینار راهکارهای کشف و رویارویی با کم شنوایی در نوزادان و اطفال، گفت: این سمینار به همت شرکت ندا سمعک آشنا و با حضور دو سخنران خارجی از کشور سوئیس و با هدف آشنایی همکاران با جدیدترین راهکارهای کشف کم شنوایی در نوزادان وسیستم های جدید اندازه گیری کم شنوایی اطفال برگزار می شود.


 


این ادیولوژیست ادامه داد: همکاران می توانند با جدیدترین دستاوردهای علمی در زمینه پیدا کردن کم شنوایی در اطفال و روش های تشخیصی آشنا شده و با مطرح کردن سئوالات خود به رفع مشکلات بپردازند.


 


عبدالله زاده افزود: ٥٠ درصد افرادی که از سمعک استفاده می کنند کسانی هستند که از کم شنوایی عمیق تا شدید رنج می برند و در این خصوص در روز دوم این سمینار بر روی وسایل کمک شنوایی مانند کاشت حلزون و سمعک سخنرانی خواهیم داشت.


 


این ادیولوژیست اظهار داشت: افرادی که برای یک گوش عمل جراحی کاشت حلزون انجام داده اند نیز می توانند برای گوش دیگر از سمعک پاور استفاده کنند.


 


وی گفت: تقریبا ۱۰ درصد مردم دچار کم شنوایی هستند که البته با تشخیص سریع و زود هنگام کم شنوایی، می توان آن را به خوبی مهار کرد.


 


عبدالله زاده افزود: کاهش شنوایی در افراد منجر به کاهش توانایی در برقراری ارتباطات اجتماعی و همچنین منجر به عدم توانایی در درک گفتار و موجب ناامیدی و دلسردی فرد می شود ولی افرادی که از وسایل کمک شنوایی استفاده می کنند بهبودی قابل توجهی در کیفیت زندگی، ارتباطات اجتماعی و شخصی و وضعیت روحی خویش احساس می کنند.


 


سمینار راهکارهای رویایی با کم شنوایی در نوزادان و اطفال از ۲۶ تا ۲۷ آبان ۹۵ در هتل لاله تهران برگزار می شود.


 


 


منبع : مهر

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است