رقابت بانوان ناشنوای قم برای کسب عناوین برتر والیبال ایران

1 آذر 1395

مصطفی علیزاده : فدراسیون ورزش‌های ناشنوایان در هفته جاری برای برگزاری دو رویداد مهم کشوری ویژه عزیزان ناشنوا در هر دو بخش آقایان و بانوان برنامه‌ریزی کرده است و از قضا نمایندگان قم نیز در آن حضور دارند.


 


وی ادامه داد: به صورت همزمان مسابقات فوتسال ناشنوایان قهرمانی کشور ویژه آقایان و پیکارهای والیبال قهرمانی ناشنوایان ایران ویژه بانوان برگزار می‌شود و تیم‌های فوتسال مردان و والیبال بانوان هیأت ورزش‌های ناشنوایان قم نیز به این مسابقات اعزام شده‌اند.


 


رئیس هیأت ورزش‌های ناشنوایان استان قم اضافه کرد: با توجه به برنامه‌ریزی انجام شده از سوی فدراسیون، مسابقات فوتسال مردان ناشنوای کشور به میزبانی هیأت مازندران و در شهرستان بابلسر برگزار می‌شود و تیم قم نیز متشکل از بازیکنان جوان و با تجربه این رشته که اکثرا تجربه حضور در میادین برون‌مرزی و کسب مقام‌های آسیایی و جهانی همراه با تیم ملی را دارند با یک کادر فنی مجرب در این رقابت‌ها حضور یافته است.


 


وی سپس به اعزام تیم والیبال بانوان ناشنوای قم به مسابقات قهرمانی کشور اشاره و عنوان کرد: امسال سی‌امین دوره مسابقات قهرمانی والیبال بانوان ناشنوای کشور برگزار می‌شود و با تصمیم فدراسیون، تیم‌های شرکت کننده در این دوره به میزبانی تهران با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.


 



علیزاده بیان کرد: این دوره از بازی‌های والیبال قهرمانی بانوان ناشنوای ایران از امروز در سالن والیبال فدراسیون برگزار می‌شود و در حالی که مسابقات با استقبال خوب استان‌ها مواجه شده، تیم قم نیز متشکل از 11 بانوی والیبالیست برای کسب عناوین برتر به مصاف رقبا می‌رود.


 


وی خاطرنشان کرد: در این دوره از مسابقات علاوه بر تیم والیبال بانوان ناشنوای قم، تیم‌های آذربایجان‌شرقی، اردبیل، اصفهان، البرز، تهران، خراسان‌رضوی، فارس ، کرمان و زنجان نیز حضور دارند و به شکل دوره‌ای در این مسابقات با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.


 


رئیس هیأت ورزش‌های ناشنوایان استان قم با بیان اینکه رقابت‌ تیم‌های مدعی کسب عناوین برتر تا روز جمعه پنجم آذرماه ادامه خواهد داشت، افزود: تیم والیبال بانوان ناشنوای رده سنی بزرگسالان قم به منظور حضور در رقابت‌های قهرمانی زنان کشور با سرمربیگری لیلا خزایی تمرینات و برنامه‌های آماده‌سازی خود را برگزار کرده است تا در آمادگی کامل به مصاف حریفان خود برود و برای کسب یکی از عناوین برتر کشور تلاش کند.


 


وی ابراز کرد: این در حالی است که منصوره خوش‌دل در کادر فنی تیم والیبال بانوان ناشنوای قم مسوولیت مربیگری این تیم را بر عهده دارد و در جدال با حریفان شرکت کننده در مسابقات قهرمانی کشور معصومه دارابی نیز سرپرستی تیم والیبال بانوان هیأت ناشنوایان استان قم را انجام می‌دهد.


 


علیزاده در پایان اظهار کرد: با تشخیص کادر فنی تیم والیبال بانوان ناشنوای رده سنی بزرگسالان قم، این تیم با ترکیب فهیمه رسولی، فاطمه عیسی‌آبادی، زهرا شهبازی، محبوبه میر ابوطالبی، نرگس آقاجانی، اعظم کمیلی، الهام نکوکار، نسرین مستعلی، فاطمه حسینی و صفورا یزدی به مصاف حریفان خواهد رفت.


 


منبع : فارس

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است