برگزاری رقابت‌های باشگاهی شنا در سه ماهه‌ی چهارم سال 95

2 آذر 1395

مجید نوروزی در این خصوص افزود: پنجمین دوره رقابت های باشگاهی شنا جانبازان و معلولین در بخش آقایان در سه ماهه ی چهارم سال جاری به میزبانی یکی از استان های داوطلب برگزار خواهد شد و در حال حاضر مشغول بررسی شرایط استانهایی هستیم که برای این امر داوطلب شده اند و در عین حال اعلام آمادگی تیم ها را نیز دریافت می کنیم.


 


نوروزی خاطر نشان کرد: این مسابقات با هدف توسعه و گسترش رشته ی شنا در قشر ورزشکاران جانباز و معلول تدارک دیده شده و امیدواریم از خلال این مسابقات بتوانیم استعدادیابی نیز داشته باشیم و نیروهای جوان و جدید را شناسایی کنیم.


 


رئیس انجمن شنا افزود: تیم های شرکت کننده می توانند حداکثر با 7 شناگر در مسابقات شرکت کنند و الزاما می بایست دو ورزشکار زیر 23 سال در ترکیب به همراه داشته باشند. البته اگرتیمی ورزشکار زیر 10 سال همراه داشته باشد و این ورزشکار بتواند مسابقه را به اتمام برساند، امتیاز کامل نفر اول به آن فرد و تیمش تعلق خواهد گرفت و این اقدام به منظور تشویق تیم ها برای جستجوی شناگران جوان و استعدادهای بالقوه ای است که در سراسر کشور حضور دارند.


 


وی اعلام کرد: مسابقات در 10 کلاس و 70 ماده برگزار می شود و مجموع امتیازات کلاس بندی هر تیم نباید بیشتر از 49 باشد.


 



نوروزی گفت: در مسابقات سال گذشته 8 تیم حضور داشتند و خراسان رضوی الف توانست به عنوان قهرمانی دست یابد، شهدای مدافع حرم تهران دوم شد و عنوان سوم نیز به تیم خراسان رضوی ب رسید.


 


رئیس انجمن شنا در پایان افزود: علاقه مندان به حضور در این مسابقات می توانند تا 10 آذر ماه برای شرکت در این رقابت ها آمادگی خود را به اطلاع معاونت فنی فدراسیون برسانند.


 


منبع : برنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است