اولین دوره آموزش ورزش بوچیا

16 تیر 1389

اولین كلاس آموزشی ورزش بوچیا ( ویژه توان‌یابان) با مربی‌گری مهدی خزایی، مدرس رسمی ورزش بوچیا در مجتمع رعد برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی مجتمع آموزشی نیكوكاری رعد؛ در این كلاس آموزشی كه با حضور 4 نفر از توان‌یابان روز یكشنبه ۱۳ تیر در مجتمع برگزار شد، مهدی خزایی ضمن معرفی این رشته ورزشی ، شیوه كلی بازی بوچیا را تشریح كرد.


 


ایشان ورزش بوچیا را بدلیل بالابردن تمركز فردی و تعادل روانی، تقویت هماهنگی بیشتر میان حواس، تقویت مهارت‌های حركتی و افزایش مشاركت اجتماعی در معلولان و جانبازان بسیار سودمند برشمرد و افزود این كلاس‌ها از بهترین كلاس‌های ورزشی برای توان‌یابان محسوب می‌شود.


 


مربی باشگاه پیام، با اشاره به استقبال خوب توان‌یابان مجتمع رعد در اولین دوره از برگزاری آموزش ورزش بوچیا، اظهار امیدواری كرد توان‌یابان این مجتمع نیز بتوانند با شركت در این كلاس آموزشی،    روزی آمادگی لازم برای حضور در مسابقات كشوری و جهانی را كسب كنند.


 


خزایی ضمن تأكید بر برگزاری منظم جلسات تمرین هفتگی، می‌افزاید: بسته به هدف ورزشكاران تعداد جلسات تمرین تعیین می‌شود. برای كسانی كه می‌خواهند این ورزش را در سطح قهرمانی و ملی دنبال كنند شركت در ۳ جلسه تمرین صبح و عصر لازم و ضروری است اما برای افرادی كه می‌خواهند از اثرات یك فعالیت ورزشی لذت ببرند هفته‌ای ۲ جلسه مناسب به نظر می‌رسد.


 


وی با ابراز خرسندی از آغاز آموزش این ورزش در مجتمع آموزشی نیكوكاری رعد، اظهار داشت: بعد از باشگاه پیام، آسایشگاه كهریزك و آموزشگاه پسرانه سروش، مجتمع آموزشی نیكوكاری رعد چهارمین مركزی است كه این رشته ورزشی را به توان‌یابان جسمی حركتی آموزش می‌دهد و از آنجایی كه می‌بایستی قبل از آموزش و تمرین، ورزشكاران سطح‌بندی و كلاس‌بندی شوند از این فرصت استفاده می‌كنم و از تمام كارآموزان و علاقه‌مندان دعوت می‌كنم با ثبت نام در این كلاس‌ها، سرزندگی و نشاط ورزشی را تجربه كنند.


 


شایان ذكر است مسؤولان مجتمع آموزشی نیكوكاری رعد در ادامه بازنگری در محتوای فعالیت‌های آموزشی، توجه جدی به امر ورزش توان‌یابان را در دستور كار خود قرار دادند و آموزش ورزش بوچیا نخستین گام در مسیر اجرایی شدن این تصمیمات به‌حساب می‌آید.


 


 














 


 


 


 

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است