كسب مقام قهرمانی كارآموزان رعد در رقابت‌های ورزشی دانش‌آموزان كشور

29 تیر 1389

فاطمه بهمنی و سپیده نظری توان‌یابان مجتمع آموزشی نیكوكاری رعد، به ترتیب مقام اول و  سوم رقابت‌های ورزشی دانش‌آموزان نابینا و معلولان جسمی حركتی سراسر كشور در رشته شطرنج را كسب كردند.


 


به گزارش روابط عمومی مجتمع رعد، فاطمه بهمنی و سپیده نظری از توان‌یابان این مجتمع موفق شدند در دوازدهمین دوره رقابت‌های ورزشی دانش‌آموزان نابینا و معلولان جسمی حركتی كشور در رشته شطرنج، مقام اول و سوم را كسب كنند. در این دوره از رقابت‌های ورزشی كه از تاریخ 17 تا 21 تیر 1389 در مجتمع تربیت‌ بدنی نصیبه تهران برگزار شد، تیم‌های ورزشی سراسر كشور در 6 رشته بوچیا، شودان، دو و میدانی، پینگ پنگ، گلبال و شطرنج به رقابت پرداختند.


 


تیم‌های استان اصفهان، تهران و همدان به ترتیب مقام اول تا سوم این مسابقات را كسب كردند. همچنین به محمد رضا كاری، نفر سوم مسابقات آسیایی بوچیا و نفر اول این دوره از مسابقات بدلیل اهداء مدل خود به برگزاركنندگان ، به رسم یادبود هزینه سفر حج عمره تقدیم شد. نشریه توان‌یاب مجتمع رعد در شماره 33-34 خود مصاحبه مفصلی با این ملی‌پوش كشورمان انجام داده بود.    


 


شایان ذكر است، دوازدهمین دوره از رقابت‌های ورزشی دانش آموزان سراسر كشور، به میزبانی اداره آموزش و پرورش استثنائی شهر تهران برگزار شد.


 










 



 


نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است