همزمان با میلاد امام حسن(ع) نیکوکاران گردهم آمدند

5 مرداد 1392



در سالروز ولادت امام حسن مجتبی (ع) مراسم افطاری و جشن ولادت آن امام کریم با حضور پرشور جمعی از نیکوکاران و حامیان مجتمع آموزشی، نیکوکاری رعد برگزار شد.


 


به گزارش روابط عمومی مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد؛  این مراسم با قرائت آیاتی از کلام مجید توسط علی سلیمی کارآموخته موفق این مجتمع آغاز شد. سپس صدیقه اکبری مدیرعامل مجتمع رعد گزارشی ازفعالیت­های مجتمع در سال گذشته ارایه کرد و افزود: سال گذشته ۸۱۳ نفر کارآموز با بودجه­ ای معادل ۴۰۰ میلیون تومان در مجتمع رعد خدمات رایگان آموزشی دریافت کرده­اند.



وی همچنین یادآوری کرد: در سال قبل کارآموزان معادل ۲۰۰ میلیون تومان خدمات توانبخشی و رفاهی استفاده کرده­اند و همزمان دانشگاه رعد با تحت پوشش قرار دادن تمام دانشجویان توان­یاب ۸۵ نفر را با   بودجه­ ای معادل ۶۰ میلیون تومان بورسیه تحصیلی کرده و به آنها کمک هزینه آمد و شد پرداخت کرده است.


 


اجرای چند قطعه موسیقی سنتی توسط گروه موسیقی کارآموزان مجتمع از بخش­های دیگر این مراسم بود که با تحسین حضار همراه شد.


 


بر اساس این گزارش، محمود شهریاری مجری توانای صدا وسیما که اجرای برنامه را بر عهده داشت در گفتگو با نیکوکاران آنها را به کمک در امرآموزش و توانمندسازی کارآموزان تشویق کرد و در پایان این جشن مبالغی برای کمک به هنرجویان رعد جمع آوری شد .


 


پذیرایی از میهمانان حاضر و صرف افطاری پایان بخش مراسم افطاری نیکوکاران مجتمع رعد در سال ۹۲ بود.


 








































 


نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است