حضور تیراندازان ایرانی باعث ایجاد استرس در ورزشکاران دیگر شده بود

20 شهریور 1395

بازی های پارالمپیک 2016 ریو؛


 


اله کرمی: حضور تیراندازان ایرانی باعث ایجاد استرس در ورزشکاران دیگر شده بود


 



 


رئیس انجمن تیراندازی جانبازان و معلولین در پایان مسابقات مرحله ی مقدماتی در خصوص شرایط ملی پوشان کشورمان توضیحاتی ارائه داد.


 


رقیه اله کرمی درخصوص حضور دو نماینده کشورمان در فینال مسابقات تیراندازی تپانچه بادی 10 متر گفت: عالیه محمودی امتیاز خودش را کسب کرد و اول شد, اما از ساره جوانمردی انتظار بیشتری می رفت. به هر حال تیراندازان باید به فینال توجه کنند چراکه امتیازات این مرحله در نتایج شان تاثیرگذار است.


 


وی درباره حذف سمیرا ارم نیز اظهار داشت: سمیرا ارم یک سال و نیم در اردو بوده است. خطهای تیراندازی ورزشکاران را اذیت می کرد و ارم هم از آنجایی که یک ورزشکار ویلچری مقابلش بود نتوانست نقطه صفرش را پیدا کند و البته کمی استرس هم داشت.


 


رئیس انجمن تیراندازی فدراسیون جانبازان و معلولین کشورمان افزود: تمام رقبای نمایندگان کشورمان به دلیل حضور سه نماینده از کشورمان استرس داشتند و به همین دلیل رکوردها پایین آمد. به هر حال امیدواریم دو نماینده کشورمان در فینال نتیجه خوبی به دست آوردند.


 


فینال رقابت های تیراندازی تا ساعتی دیگر برگزار می شود و مهدی زمانی نیز دیگر نماینده کشورمان ساعت 19:45 به وقت تهران به روی خط می رود.


 


منبع: فدراسیون ورزشهای جانبازان و معلولین


نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است