کرمانشاه نائب قهرمان مسابقات والیبال نشسته شد

17 مهر 1395

عزت‌الله پرنیان اظهار داشت: تیم والیبال نشسته استان کرمانشاه در مسابقات ۴ جانبه خرم آباد حضور پیدا کرد و به نتایج ارزشمندی دست یافت.


 


وی افزود: این دور از مسابقات با حضور تیم‌های کرمانشاه، خرم آباد، بروجرد و الشتر در سالن ورزشی خرم آباد برگزاری شد که در بازی اول تیم کرمانشاه متشکل از بازیکنان شهرهای کرمانشاه، گیلانغرب و کوزران است با نتیجه ۳ بر ۲ بروجرد را شکست داد.


 



پرنیان بیان کرد: در تیم کرمانشاه سه نفر از ملی پوشان سابق والیبال نشسته شامل غفار رستمیان، رضا خانی و اردشیر صالح نیا و مسعود امامی ملی پوش کنونی تیم‌های ملی حضور دارند.


 


وی با اشاره به نتایج مسابقات چهارجانبه والیبال نشسته استان لرستان گفت: تیم کرمانشاه با نتیجه ۳ بر صفر مقابل بروجرد به برتری دست یافت همچنین با نتیجه ۳ بر صفر مقابل تیم الشتر به برتری دست یافت.


 


پرنیان افزود: در نهایت تیم خرم آباد به مقام اول رسید، کرمانشاه دوم شد، بروجرد و الشتر به ترتیب در جایگاه‌های سوم و چهارم قرار گرفتند.


 


رئیس هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولان استان کرمانشاه افزود: ورزشکاران تیم استان، خود را برای حضور قدرتمند در مسابقات قهرمانی کشور آبان‌ماه آماده می‌کنند.


 


 


منبع : مهر

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است