ثبت نام در طرح تامین مسکن معلولان و مددجویان سازمان بهزیستی کشور آغاز شد.

19 خرداد 1389

ثبت نام در طرح تامین مسکن معلولان و مددجویان سازمان بهزیستی کشور آغاز شد.


متقاضیان شرکت در این طرح می توانند پس از اطمینان از واجد شرایط بودن (با مطالعه راهنمای شرکت در این طرح) برای ثبت نام به صفحه مربوط به ثبت نام به آدرسhttp://maskan.behzisti.net مراجعه کنند.


در راستاي اجراي آيين نامه تامين مسكن معلولين مصوب هيات محترم وزيران به شماره ۲۵۵۷۵۶/ت ۴۴۱۶۹ هـ مورخ ۸۸/۱۲/۲۲ و همچنين توافقنامه نهضت تامين مسكن مددجويان با اولويت زنان سرپرست خانوار منعقده في مابين وزارت محترم وزارت رفاه و تامين اجتماعي، وزارت مسكن و شهرسازي و بانك مركزي جمهوري اسلامي ايران مبني بر احداث و واگذاري سالانه ۶۰ هزار واحد مسكوني ويژه معلولان و مددجويان تحت پوشش سازمان بهزيستي كشور، دستور العمل اجرايي ثبت نام و فرآيند اولويت بندي متقاضيان فاقد مسكن مصوب جلسه مورخ ۱۳۸۹/۳/۴ ستاد مسكن مددجويان سازمان در آستانه ميلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (سلام ا... عليها) ابلاغ شد.


 


لازم به ذکر است آن دسته از معلولين فاقد مسكن كه تاكنون اقدام به تشكيل پرونده در سازمان بهزيستي نكرده اند و اطلاعات آنان در بانك اطلاعات سازمان بهزيستي ثبت نشده است، مي توانند با مراجعه به مراكز بهزيستي محل سكونت ابتدا نسبت به تشكيل پرونده معلوليت اقدام نمايند.


 


تشكيل پرونده و ثبت در بانك اطلاعاتي سازمان به منزله ثبت درخواست بهره مندي از تسهيلات طرح نهضت تامين مسكن نيز خواهد بود. بديهي است تشكيل پرونده معلوليت به منزله تعهد سازمان به ارايه ساير خدمات بهزيستي نيست.


ثبت نام معلولان و مددجويان در اين طرح به منزله تعهد سازمان براي تأمين مسكن آنان نمي باشد بلكه پس از اولويت بندي، بر اساس امتيازات كسب شده و ظرفيت هاي موجود، سازمان اقدام به تأمين مسكن براي جامعه هدف مي نمايد.


 


لطفا قبل از شروع فرآیند ثبت نام به دقت راهنمای آن را مطالعه نمایید.


 


 


 


برای مطالعه راهنمای روی لینک زیر کلیک نمایید.


 


 



 


 


برای ثبت نام در طرح نهضت مسکن روی لینک زیر کلیک نمایید.


 


 



 


معلولین و مددجویان محترم می توانند بعد از تاریخ ۳۰ تیرماه ۱۳۸۹با مراجعه به سامانه ثبت نام مسکن و وارد کردن مجدد اطلاعات، امتیاز و اولویتی را که در طرح مذکور کسب نموده اند، مشاهده نمایند.


اولویت و امتیاز فرد بر اساس داده های ثبت شده در پرونده که مورد تایید مراجعه کننده قرار گرفته، به صورت اتوماتیک و توسط نرم افزار تعیین می شود.


 


 


منبع : سایت بهزیستی کشور


 

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است