جلسه برنامه‌ریزی دانشگاه علمی کاربردی رعد برگزار شد

18 اردیبهشت 1390

نخستین جلسه برنامه‌ریزی مرکزآموزش عالی رعد با حضور جمعی از اعضا هیأت مدیره، مسؤولان شورای عالی آموزش، رئیس ستاد هماهنگی نظارت بر مراکز آموزش علمی کاربردی بهزیستی کشور و چندتن از کارشناسان ستاد برگزار شد.


 


به گزارش روابط عمومی مجتمع رعد در این نشست سید حسن موسوی رئیس ستاد هماهنگی نظارت بر مراکز آموزش علمی کاربردی بهزیستی ضمن اعلام هر گونه  همکاری برای توسعه فعالیت‌های آموزشی مجتمع رعد، افزود: دلایل انتخاب رعد به عنوان اولین مرکز علمی کاربردی معلولان بیشتر به پیش‌زمینه شناخت و جنبه‌های مهارت‌آموزی این موسسه برمی‌گردد. وی در ادامه سخنان خود افزود: پس از اعلام نتایج ارزیابی  دانشگاه جامع علمی کاربردی کمک‌های بیشتری به رعد خواهد شد و این حمایت از سوی ستاد مستمر ادامه خواهد یافتد


 


رئیس ستاد هماهنگی نظارت بر مراکز آموزشی ضمن برشمردن تنوع و تعدد رشته های ایجاد شده توان بخشی ویژه معلولان تأکید کرد این موضوع فرصت مناسب برای تعامل با دانشگاه جامع علمی کاربردی پدید می‌آورد.


 


موسوی پاسخگویی به مشکلات دانشجویان، حمایت آموزشی، امنیت شغلی، جلب رضایتمندی دانشجویان و ثبات در ارایه خدمات آموزشی را از جمله موارد مهم فعالیت های آموزشی عنوان کرد و گفت: عوامل اشاره شده ضامن حفظ کیفیت و افزایش بهره وری در حوزه فعالیت‌های آموزشی محسوب می‌شوند.


 


در ادامه جلسه عاتکه طهرانی کارشناس مسؤول ارزشیابی و نظارت ستاد هماهنگی و نظارت بر مراکز آموزش علمی کاربردی بهزیستی کشور با اشاره به مقاطع سنی دانشجویان، ایجاد شرایط خاص برای استفاده متقاضیان (غیرمعلول)و ایجاد فضای آموزشی با کیفیت مطلوب، انتخاب دانشگاه با کیفیت و مقایسه آن با دیگر آموزشگاه‌ها نیز برای متقاضیان از اهمیت ویژه برخوردار است.


 


وی در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر مناسب‌سازی اماکن، فرهنگ‌سازی، ایجاد گروه‌های تلفیقی و تعامل بین افراد معلول و غیر معلول و تبعیض قائل نشدن بین آنها، اظهار داشت: برای ایجاد یک مرکز موفق تلفیقی باید ابزار لازم  در اختیار دانشجویان قرار بگیرد.

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است