آیین قرعه کشی آرزوها برگزار شد.

17 خرداد 1390

فاصله رویا تا واقعیت // در رعد آروز ها برآورده می شود


آیین قرعه کشی آرزو ها


 




نفس ها در سینه حبس بود و ضربان قلبها طوری به شمارش افتاده بود که هرکس به راحتی می توانست آن را بشنود، قرعه کشی آغاز شد، باورش نمی شد نام او را خواندند؛ «افسانه سروی » حالا می توانست به آرزوی چندین و چند ساله اش برسد، آن هم با نوشتن آرزویش روی برگه آخر مجله ساناز و سانیا .


 


داستان از این قرار بود که  فراخوانی بر روی خروجی سایت قرار گرفت که در آن از توانیابان در خواست شد تا 3 آرزو برتر خود را برروی  صفحه ای به نام صفحه آرزوهای مجله ساناز و سانیا بنویسند ، همه این کار رو کردند و انداختند در صندوق غرقه کشی . افسانه هم مانند بقیه همین کار را کرد.


 


جمعی از کارآموزان و پرسنل مجتمع رعد و مسئولان ماهنامه ساناز و سانیا دور هم جمع شده بودند تا آیین قرعه کشی آرزوها برگزار شود. ساناز مینایی، مدیر مسئول ماهنامه ساناز و سانیا بر روی سن رفت تا مراسم قرعه کشی را اغاز کند در ابتدا در توضیح چگونگی شکل گیری این صفحه گفت:« از یک سال قبل صفحه آرزوها به ابتکار خودم به نشریه اضافه شد و در ابتدا برای برآورده شدن آرزوها به توان مالی شخصی خودم متکی بودم و در ادامه دخترم که مسوولیت سردبیری نشریه را برعهده دارد به اتفاق همسرش به جمع حامیان صفحه‌ آرزوها پیوستند، بعدها حامیان مالی دیگری هم به این گروه اضافه شد.»


 


به گفته وی آنچه در مطالعه  فرم‌های توانیابان برای او جالب و خرسند کنند بود، حس هم دوستی توانیابان بود چرا که همیشه در این صفحه تنها آرزو ها مربوط به خود شخص است اما در این فرم ها هر کسی برای دوست دیگر خود آرزوهای خوب و قشنگ داشت که این نکته بسیار ارزشمندی است.


 


صحبت هایش که تمام شد دستش را درون صندوق کرد و شماره 27 را از آن بیرون کشید، شماره 27  متعلق افسانه سروی بود. او 3 آرزو داشت :


 


- تآمین هزینه 30 میلیون تومانی عمل جراحی ستون فقرات


- افزایش مستمری ماهانه معلولان


- ایجاد شغل با درآمد خوب برای معلولان.


 


یکی برای خودش و 2 تا برای دوستان و همکلاسی هایش. ساناز مینایی مدیر مسئول ماهنامه ساناز و سانیا هم اولی آن را انتخاب کرد و قرار شد این عمل به زودی صورت بگیرد .وقتی ساناز مینایی از او بپرسید با این عمل راه خواهی رفت یا خیر ... افسانه لبخندی زد و گفت نه فقط دیگر از چرخش  و کوچکتر شدن این قفسه سینه و تنگی نفس هایم راحت خواهم شد ...


 


برای سلامتی افسانه و همه توانیابان دنیا دعا کنیم


 


خانم - ها  ساناز مینایی و ساناز شریفی ، مدیر مسئول و سردبیر مجله ساناز و سانیا از این که این همراه مان هستید ،سپاسگذاریم ...










 

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است