پیام ورزشکاران بمناسبت روز جهانی معلولان

11 آذر 1392


مرد اخلاق ورزش ایران به ورزشکاران معلول خسته نباشید گفت




مهدی مهدوی کیا در گفت و گو با ستاد خبری روز جهانی معلولان مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد با بیان اینکه با مجتمع رعد آشنایی کامل دارد و یکبار هم به صورت حضوری با افراد توان یاب در این مجتمع دیدار داشته است اظهار داشت : فرارسیدن روز جهانی معلولان را به توان یابان مجتمع رعد تبریک می گویم .


 


ورزشکار پیشکسوت پرسپولیس در خصوص ورزشکاران معلول گفت: به ورزشکاران معلول خسته نباشید باید گفت با شرایط ویژه ای که افراد معلول دارند ورزش کردن خیلی سخت است فقط یک ورزشکار می تواند شرایط سخت آنها را در ک کند اما علاوه بر این سختی ها شاهد موفقیت ها و توان مندی های این افراد هستیم.


 


وی ادامه داد: افتخار آفرینی ورزشکاران معلول برای دیگر ورزشکاران هم اهمیت ویژه ای دارد و نوعی تلاش برای موفقیت های بیشتر است.


 


مهدوی کیا گفت: توانایی برخی از معلولان در برخی از مهارتهای زندگی و اجتماعی از افراد سالم بالاتر است و این نشان دهنده این مطلب است که معلولان از اعضای سالم خود به نحو مطلوبی می توانند استفاده کنند .


 


وی با اشاره به اینکه این فرصت  ها را مسئولین و خانواده ها باید برای افراد توان یاب ایجاد کنند افزود: توجه به ورزش معلولان باید در الویت قرار بگیرد و توان مندی این افراد نباید نادیده گرفته شود.




حمید استیلی در گفت و گو با ستاد خبری روز جهانی معلولان مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد گفت: حضور در مراکز خیریه وظیفه هر ورزشکاری است .


 


مدیر آکادمی باشگاه پرسپولیس با آرزوی موفقیت برای تمامی افراد معلول گفت : ۱۲ آذر با ورزشکاران دیگر در مجتمع رعد حضور خواهم یافت و امیدوارم دعای خیر افر اد معلول بدرقه راه ما باشد .


 


استیلی روز جهانی معلولان را به مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد تبریک گفت و افزود: آرزو دارم تمام مردم ایران به خصوص معلولان کشور عاقبت به خیر شوند.


 


رهبري فرد:


امروز یکی از بهترین روزهای زندگی من است/ حضور رهبری فرد در مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد روز ۱۲ آذر


 



بهروز رهبري فرد در گفت و گو با ستاد خبری روز جهانی معلولان مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد گفت: خیلی خوشحالم در میان معلولان مجتمع  رعد هستم.





بازيکن سابق تيم پرسپوليس خاطرنشان کرد: حضور درمیان افراد معلول مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد برایم بسیار خاطره انگیز است.


 


وی با بیان اینکه افراد معلول هم جزیی از جامعه به شمار می روند گفت: تمام تلاش خود را به کار خواهم گرفت و در روز ۱۲ آذر در مجتمع رعد حضور خواهم داشت .



نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است