برگزیدگان دومین دوره جشنواره توان­یاب و فضای مجازی معرفی می شوند

19 اردیبهشت 1393




برگزیدگان دومین دوره جشنواره توان­یاب و فضای مجازی، شب میلاد امام علی(ع) معرفی می­ شوند.


اعضای هیأت داوران دومین دوره جشنواره توان­یاب و فضای مجازی شب گذشته تشکیل جلسه دادند و پس از بحث و بررسی وب­ سایت­ها و وبلاگ­های شرکت­ کننده در این دوره از جشنواره، مقام­ های اول تا سوم هر بخش را انتخاب کردند.


 



به گزارش روابط عمومی مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد؛ ۷ عضو کمیته داوران دومین جشنوراه توان­یاب و فضای مجازی ضمن حضور در محل دبیرخانه جشنواره و ارزیابی وب­ سایت­ها و وبلاگ­های شرکت­ کننده، کار بررسی ثبت­ نام کنندگان را آغاز کردند.


 


بنا براین گزارش در این دوره از جشنواره که با محوریت مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد و حمایت شرکت پیشگامان توسعه ارتباطات کویر یزد برگزار می­شود، بیش از ۱۰۰ وب­ سایت و وبلاگ مرتبط با موضوع افراد دارای معلولیت و نیز انجمن­ ها و تشکل­ های همسو با حوزه معلولان با یکدیگر به رقابت پرداختند.


 



بر اساس تصمیم هیأت داوران کلیه وب­ سایت­ها و وبلاگ­ها در 5 زمینه فنی و محتوایی مورد ارزیابی قرار گرفتند که شامل ملاک­ هایی نظیر: به­ روز رسانی و آرشیو موضوعی، ارتباط با کاربران و پاسخگویی، تولید محتوا و استفاده از ادبیات شیوا، پیوند­های مرتبط و تعامل با حوزه تخصصی و در نهایت طراحی و گرافیک مناسب بود.


 


بر اساس این گزارش در بخش افراد دارای معلولیت ۲۶ وب­ سایت و وبلاگ­، در قسمت سایت­ های مرتبط با معلولیت ۵ وب­سایت و در گروه وب­ سایت تشکل­ ها و انجمن­ های حوزه معلولان ۹ وب­سایت به مرحله پایانی داوری راه پیدا کردند.


 



هیأت داوران پس از مشاهده و بررسی تمام وب­ سایت­ها و وبلاگ­ های راه یافته به مرحله پایانی و ارزیابی عوامل امتیاز­آور هر شرکت­ کننده را تعیین و بالا­ترین امتیازات هر بخش را به­ عنوان نفرات اول تا سوم انتخاب کردند. در این دوره بخش وب­ سایت افراد دارای معلولیت ۳ نفر و گروه وبلاگ افراد دارای معلولیت ۳ نفر مقام­ های اول تا سوم را کسب کردند همچنین در وب­ سایت­ های مرتبط با حوزه معلولان یک نفر مقام اول و ۲ نفر به­ صورت مشترک مقام دوم را از آن خود کردند و در بخش وب­سایت برتر انجمن­ های حوزه معلولان ۳ مؤسسه حائز بالاترین امتیاز شدند.


 


شایان ذکر است مدیران وب­ سایت­ ها و وبلاگ­ های برتر و نیز وب­ سایت مؤسسات برگزیده در مراسمی که همزمان با شب میلاد امام علی(ع) در سالن همایش رعد برگزار می­شود، معرفی خواهند شد.


نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است