نخستین کارگاه توانمندسازی جوانان در کاریابی و اشتغال برگزار شد

28 اردیبهشت 1393


باهدف توانمندسازی جوانان جویای کار و افزایش ضریب موفقیت کسانی به تازگی جذب بازار کار شده اند کارگاه توانمندسازی جوانان در کاریابی و اشتغال برگزار شد.


 


به گزارش روابط عمومی خیریه رعد؛ کارگاه یک روزه توانمندسازی جوانان در کاریابی و اشتغال با حضور ۲ شخصیت علمی کشور که سال ها در دانشگاه های خارج از ایران به تحقیق و مطالعه سرگرم بودند برای داوطلبان به ویژه توان یابان رعد و مددجویان خیریه حضرت زهرا(س) به صورت رایگان در سالن همایش رعد برگزار شد.


 


دکتر ابوالفضل سلیمی و دکتر ایرج هیرمندپور که چندین تجربه موفق در زمینه برگزاری توانمند سازی مهارت های فرد و موفقیت گروه های کاری در آمریکا به همراه داشتند به اتفاق چند نفر از همکارانشان در داخل کشور، جمعی از کارآموزان مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد، مددجویان خیریه حضرت زهرا(س) و علاقه مندان به موضوع همایش را گردهم آوردند و در مدت 8 ساعت اصول کلی موفقیت در کاریابی را مطرح کردند.


 


در این نشست موضوعاتی از قبیل: خودشناسی، شناخت توانمندی های فکری، جسمی و علایق، شناخت ضعف ها و قوت ها و شناساندن آن به صاحبان کار (شرکت ها و متقاضیان نیروی کار) با هدف ارتقا سطح دانش و استفاده درست از توانمندی ها و ارائه راهکارها و تکنیک های خودشناسی به عنوان یکی از محورهای اصلی در زمینه شناخت افرد نسبت به توانایی ها و استعدادهای اشخاص مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.


 


در قسمت پایانی همایش به آن گروه از حاضرانی که با کار عملی و تکمیل فرم مشارکت بیشتری را ابراز کردند، جوایزی اهدا شد.


 





















 


نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است