بازدید نیکوکاران دانش آموز دبستان کیهان از بازارچه رعد

13 اسفند 1393



همزمان با دومین روز برگزاری بیست و نهمین بازارچه خیریه نوروزی رعد جمعی از دانش آموزان دبستان پسرانه کیهان به همراه مربیان خود از غرفه­ های این بازارچه بازدید کردند.


 


به گزارش روابط عمومی مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد؛ دانش آموزان پسر کلاس سوم دبستان کیهان واقع در شهر ک غرب صبح امروز به همراه معلم کلاسشان ضمن حضور در مجتمع رعد، قلک­هایی را که حاوی کمک­های جمع آوری شده برای خیریه رعد بود به مسؤول امور مالی مجتمع تحویل دادند و سپس به قسمت­های سر زدند و تعدادی از دست­ساخته­ های غرفه توان­یابان رعد الغدیر، رعد شرق تهران، خیریه ساحل امید و ... خریداری کردند.


 


خانم مغربی معلم کلاس سوم دبستان کیهان که هر ساله دانش آموزانش را به این مجتمع می­آورد، هدف خود از این بازدید را تقویت روحیه مشارکت و کمک­ رسانی در دانش آموزان عنوان کرد و گفت: ما هر ساله پسران را به این مجتمع می­آوریم و این بچه­ ها ضمن اهدا پس­ اندازهایشان به خیریه از بازارچه هم دیدن می­کنند.


 


وی افزود: آشنا شدن دانش آموزان با کارهای خیر و افزایش روحیه کمک­ رسانی به دیگران از اهداف در این برنامه است. همینطور سعی می­کنیم بچه­ ها با دیدن توانمندی توان­یابان خیریه رعد از آنها الگو بگیرند و در زندگی درسی و شخصی خود، پشتکار بیشتری داشته باشند.


 



لازم به ذکر است بیست و نهمین بازارچه نوروزی خیریه رعد از سه­ شنبه 12 اسفند تا جمعه 15 اسفند ادامه خواهد یافت.














نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است