ایجاد تاکسی ویژه معلولان در ارومیه

4 خرداد 1395

فخر‌الدین معصوم‌زاده : تاکسی ویژه معلولان به منظور استفاده هر چه بیشتر معلولان ارومیه‌ای از خدمات شهری راه‌اندازی می‌شود.


 


وی با بیان اینکه این اقدام به همت سازمان تاکسیرانی شهرداری ارومیه انجام می‌شود، تصریح کرد: این اقدام در قالب شرکت‌های تاکسیرانی و به کمک بخش خصوصی اجرایی خواهد شد.


 


مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری ارومیه ادامه داد: اینکه ارائه خدمات در تمام مناطق شهری ارومیه یکی از مهمترین برنامه‌هایی است که در این زمینه مد نظر قرار دارد.


 


این مسؤول بابیان اینکه برای موفقیت هر چه بیشتر در اجرای این طرح، نیازمند همکاری هر چه بیشتر معلولان هستیم، اذعان داشت: چنین اقدامی در راستای ارائه خدمات مطلوب‌تر به معلولان است.


 


معصوم‌زاده با بیان اینکه این طرح بر روی خودروهای ون پیاده خواهد شد، اظهار داشت: سازمان تاکسیرانی شهرداری ارومیه در این زمینه هرگونه همکاری با افرادی که اقدام به تبدیل تاکسی‌های ون به تاکسی معلولان کند همکاری خواهد کرد.


 


مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری ارومیه بابیان اینکه با مناسب سازی فضای شهری و ایجاد امکانات رفاهی در تلاش برای استفاده معلولان از خدمات شهری هستیم، اعلام کرد: باید معلولان نیز بتوانند به نسبت سایر افراد جامعه، از خدمات شهری بهره‌مند شوند.


 


منبع : فارس

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است