اعزام 7 کاراته‌کای ناشنوای قم به مسابقات قهرمانی کشور

12 خرداد 1395

سیدوحید غیاثی : فدراسیون ورزش‌های ناشنوایان کشورمان به مناسبت اعیاد فرخنده ماه شعبان و گرامیداشت سالروز آزادی خرمشهر برای برگزاری مسابقات کاراته قهرمانی ایران برای ناشنوایان برنامه‌ریزی کرده است.


 


وی با بیان اینکه رقابت‌های کاراته قهرمانی ناشنوایان ایران در هر دو بخش آقایان و بانوان به انجام می‌رسد، بیان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده از سوی فدراسیون، این رقابت‌ها از امروز سه‌شنبه یازدهم خرداد ماه به مدت دو روز به میزبانی هیأت ورزش‌های ناشنوایان گلستان برگزار می‌شود.


 


دبیر هیأت ورزش‌های ناشنوایان استان قم بیان کرد: شرکت کنندگان در این دوره از مسابقات از امروز در تلاش برای به دست آوردن مقام‌های اول تا سوم و مدال‌های طلا، نقره و برنز در هر دو بخش کومیته و کاتا و بر اساس شرایط پیش‌بینی شده در آئین نامه این رقابت‌ها با یکدیگر رقابت می‌کنند.


 


وی با بیان اینکه در ترکیب تیم اعزامی کاراته ناشنوایان قم به این رقابت‌ها چند چهره سرشناس این رشته حضور دارند، بیان کرد: تیم هیأت ورزش‌های ناشنوایان قم روز گذشته راهی گرگان شد تا در اوزان مختلف برای به دست آوردن مقام‌های برتر این دوره به میدان برود.


 


غیاثی با اشاره به حضور چند مدال‌آور مسابقات جهانی نظیر سیدمرتضی جدایی و میثم اخوان در ترکیب تیم اعزامی قم، عنوان کرد: تیم کاراته قم در مسابقات قهرمانی ناشنوایان کشور با هفت کاراته‌کا به مصاف حریفان می‌رود تا روند موفقیت‌های ورزش ناشنوایان قم را ادامه بدهد.


 


وی تصریح کرد: کسب مدال از مسابقات قهرمانی کشور اهمیت بسیار زیادی دارد زیرا این پیکارها انتخابی تیم ملی ناشنوایان کشورمان برای اعزام برترین‌ها به رقابت‌های برون‌مرزی سال 2016 محسوب می‌شود و بر همین اساس هفت تن از چهره‌های شاخص کاراته ناشنوایان قم اعزام شده‌اند.


 


دبیر هیأت ورزش‌های ناشنوایان استان قم با اشاره به اعضای تیم قم، افزود: سیدمرتضی جدایی، میثم اخوان، مهدی سعدی، مهدی سوری، محمد میرقیصری، محمد بداشتی و مهدی محمدپور اعضای تیم کاراته قم در این دوره از مسابقات هستند و تمام آنها شانس کسب مدال دارند.


 


وی خاطرنشان کرد: سیدمرتضی جدایی با توجه به تجربه بسیار بالایی که از سال‌ها حضور در میادین معتبر و مهم داخلی و خارجی این رشته دارد هدایت تیم کاراته ناشنوایان قم را عهده‌دار است و مجموعا امیدوار به کسب مدال در تمام اوزان این دوره از رقابت‌ها هستیم.


 


غیاثی بیان کرد: چهره‌هایی همچون جدایی و اخوان در سال 2012 از مسابقات کاراته المپیک ناشنوایان جهان در صوفیه بلغارستان برای ورزش قم 6 مدال رنگارنگ از هر دو بخش کاتا و کومیته کسب کرده‌اند و حضور آنها در ترکیب تیم اعزامی قم به مسابقات قهرمانی کشور قوت قلب و عامل افزایش انگیزه دیگر اعضای تیم است.


 


وی در پایان اظهار کرد: ورزشکاران ناشنوای قم با توجه به توانمندی و قابلیت‌های بالایی که دارند و امکانات بسیار خوبی که در سالن ورزشی شهدای صادقیه قم پیش‌بینی شده، در اکثر رشته‌ها برای ورزش قم از میادین کشوری و برون‌مرزی مدال‌آور هستند و امسال نیز یقینا یکی از هیأت‌های موفق ورزش قم خواهیم بود.


 


منبع : فارس

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است