نخستین دوره مسابقات شطرنج جانبازان و معلولان در همدان برگزار شد

28 مرداد 1395

رئیس هیئت شطرنج استان همدان گفت: نخستین دوره مسابقات شطرنج انجمن‌های جانبازان و معلولین استان همدان به مناسبت میلاد امام رضا (ع) برگزار شد.


 


احمدعلی بابایی با اشاره به برگزاری مسابقات شطرنج انجمن‌های جانبازان و معلولان در همدان اظهار داشت: به مناسبت میلاد امام رضا (ع) نخستین دوره مسابقات شطرنج انجمن‌های جانبازان و معلولان استان همدان برگزار شد.


 


وی افزود: این مسابقات با حضور ۱۸ نفر و با همکاری هیئت شطرنج و انجمن آسیب‌های نخاعی استان همدان در محل بیمارستان بهشتی همدان برگزار شد.


 


رئیس هیئت شطرنج استان همدان با اشاره به نتایج این مسابقات گفت: در پایان محمد حسینی به مقام قهرمانی رسید و علیرضا صادقی دوم شد و میر بخش شیری و مینا رضایی در رده‌های سوم و چهارم قرار گرفتند.


 


بابایی عنوان کرد: برگزاری و داوری این مسابقه بر عهده بهاره قربانی بود.


 


وی با اشاره به برگزاری دو رویداد مهم ورزشی شطرنج در شهریورماه در همدان بیان کرد: سوم تا نهم شهریورماه، استان همدان میزبان مسابقات بین‌المللی اوپن ابن‌سینا است که این مسابقات با حمایت‌های استانداری همدان و مسئولان دانشگاه آزاد در سالن امام علی (ع) دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان برگزار می‌شود.


 


رئیس هیئت شطرنج استان همدان عنوان کرد: سال گذشته ۶ کشور در این مسابقات شرکت کردند که با رایزنی‌ها و تلاش‌های انجام‌گرفته تعداد این کشورها در سال جاری افزایش پیدا خواهد کرد و شاهد مسابقات بین‌المللی باشکوهی در همدان خواهیم بود.


 


بابایی با اشاره به میزبانی همدان در مسابقات قهرمانی کشور گفت: با تلاش‌های انجام‌شده میزبانی مسابقات شطرنج زیر ۸ و زیر ۱۰ سال دختران و پسران کشور نیز به همدان داده شد که این مسابقات ۲۰ تا ۲۶ شهریور برگزار خواهد شد.


 


منبع : شمعدانی

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است