مدال‌آور پاراالمپیک از بی‌توجهی‌ها می‌گوید؛ به حال خود رها شدیم

31 شهریور 1395

سجاد محمدیان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: متأسفانه مدیران ارشد ورزش استان در خصوص حمایت از قهرمانان ملی بسیار ضعیف عمل می کنند.


 


وی ادامه داد: می خواهم این سوال را از مدیر کل ورزش و جوانان بپرسم و آن اینکه به راستی نقش مسئولان در موفقیت قهرمانان استان چیست؟


 


محمدیان گفت: امروز نقش مسئولان ورزش استان در این موفقیت ها تنها چند عکس یادگاری است که آن هم تنها جنبه تبلیغاتی برای خودشان دارد.


 


سهمی به اندازه یک عکس یادگاری


 


دارنده مدال نقره مسابقات پاراالمپیک ریو همچنین به مراسم استقبال اشاره کرد و عنوان کرد: از زمانی که به ایران رسیدم و از فرودگاه حضرت امام بیرون آمدم به حال خودم رها بودم.


 


وی افزود: واقعا برای مسئولان ورزش استان افت است که قهرمان پاراالمپیکی لرستانی تک و تنها از فرودگاه به ترمینال رفته و شهر به شهر بدون هیچ توجه یا تماسی از سوی مسئولان برگردد.


 


محمدیان گفت: وقتی این موضوع را با قهرمانان سایر استانها مقایسه می کنم خجالت می کشم!


 


وی ادامه داد: زمان رسیدن به خرم آباد نیز مسئولان تنها در حد گرفتن یک عکس یادگاری آمدند و رفتند.


 


قهرمان مسابقات آسیایی اینچوان اظهار داشت: این انتقاد نیست درد است و متأسفانه سال هاست ما با این موضوع مواجه هستیم.


 


به ما نفری ۸۰ هزار تومان دادند


 


وی همچنین به نحوه برخورد با قهرمانان سایر استانها اشاره کرد و گفت: من ورزشکاران استان کرمانشاه را مثال می زنم، هیئت جانبازان و معلولان آنها برای اعزام به مسابقات کشوری برایشان بلیت رفت و برگشت هواپیما تهیه می کند و در زمان حضور در اردوها به لحاظ حمایت مالی به خوبی پشتیبانی می شوند.


 


در استان لرستان متأسفانه برخورد خوبی با ورزشکاران وجود ندارد و ما در زمان حضور در اردوها با هزینه شخصی به محل برگزاری می رویمدارنده مدال نقره مسابقات پاراالمپیک ریو ادامه داد: این در حالیست که در استان لرستان متأسفانه برخورد خوبی با ورزشکاران وجود ندارد و ما در زمان حضور در اردوها با هزینه شخصی به محل برگزاری می رویم.


 


محمدیان ادامه داد: در زمان حضور در مسابقات کشوری در آخرین سری مسابقات به ما نفری ۸۰ هزار تومان دادند که اصلا این مبلغ در شأن ورزشکاران ما نیست.


 


وی با بیان اینکه به هر حال ما به عشق مردم پا به عرصه مسابقات گذاشته و تمامی سختی ها را تحمل می کنیم اما خطاب من به مسئولان این است که قهرمانان ما لایق حمایت و توجه بیشتر هستند عنوان کرد: روی سخن من بیشتر با مدیر کل ورزش و جوانان لرستان، دبیر هیئت جانبازان و معلولان و همچنین رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان خرم آباد است و امیدوارم حداقل انتقادهای ما را بشنوند و از این پس برنامه ریزی بهتری برای قهرمانان ملی داشته باشند.


 


منبع : مهر

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است