کهتری: به خاطر آماده نبودن کمانداران به تایلند نرفتیم

کهتری: به خاطر آماده نبودن کمانداران به تایلند نرفتیم

18 بهمن 1395

رییس انجمن تیر و کمان معلولان درباره علت اعزام نشدن تیم‌ ‌ملی به مسابقات بین‌المللی تایلند، گفت: این مسابقات ششم فروردین در تایلند برگزار می‌شد که به دلیل آماده نبودن تیم از شرکت در این تورنمنت صرفه نظر کردیم.

 

مجید کهتری : از پارالمپیک ریو تاکنون به دلیل نداشتن فضای تمرینی، کمانداران معلول شرایط مشخصی نداشتند و در وضعیت بلاتکلیفی به سر می‌برند. این مساله کار ما را دچار مشکل کرده و در این مدت حتی نتوانستیم یک اردو برای کمانداران برگزار کنیم.

 

وی گفت‌: البته علاوه بر آماده نبودن تیم برای شرکت در مسابقات بین‌المللی تایلند، هزینه این تورنمنت نیز بسیار سنگین بود و در چنین برهه زمانی اعزام تیم به تایلند، شرایط خوبی را برای کمانداران رقم نمی‌زد.

 

کهتری هم‌چنین از اعزام تیم‌ ‌ملی تیروکمان معلولان به مسابقات جهانی چین در شهریور خبر داد و گفت‌: برای این که بتوانیم حضور موفقی در چین داشته باشیم و از عنوان قهرمانی خود دفاع کنیم، اردوی تیم‌ ‌ملی از اردیبهشت آغاز و تا زمان اعزام تیم ملی به مسابقات جهانی چین ادامه خواهد داشت. البته به منظور جوانگرایی تیم و شناسایی نفرات جدیدتر، مسابقات تیروکمان قهرمان کشور را ششم و هفتم اسفند در تهران برگزار خواهیم کرد. هم‌چنین بنا داریم در جهت آماده‌سازی تیم قبل از شرکت در مسابقات چین، اواخر خرداد یا تیر کمانداران را عازم یک تورنمنت برون مرزی کنیم تا در شرایط بهتری راهی چین شوند.

 

کهتری با انتقاد نسبت به بی توجهی مسوولان برای اختصاص یک فضای تمرینی به کمانداران معلول، گفت‌: متاسفانه از پارالمپیک ریو تاکنون با وجود این که به شدت پیگیر این موضوع هستیم و از تمام ارگان‌ها و سازمان به ویژه‌ شهرداری و وزارت ورزش و جوانان درخواست کردیم که یک فضای تمرینی مناسب برای کمانداران جانباز و معلول در نظر بگیرند، تا به الان هیچ جوابی دریافت نکردیم. حتی پیشنهاد دادیم زمین چمن شماره "دو" مجموعه ورزشی شهید شیرودی را در اختیار کمانداران قرار دهند، اما نمی‌دانم چرا وزارت ورزش و جوانان با این پیشنهاد موافقت نکرد.

 

رییس انجمن تیروکمان معلولان در پایان خاطرنشان کرد: واقعا بی‌انصافی است، تیمی که 50 درصد از ورزشکاران آن متعلق به استان تهران است و همیشه بیش‌ترین مدال‌ها را کسب کرده، لنگ یک زمین باشد. وزارت ورزش و جوانان و شهرداری باید به این مساله نگاه ملی داشته باشند و از کمانداران معلول حمایت لازم را به عمل آورد، نه این که کمانداران به خاطر نداشتن زمین، در بلاتکلیفی به سر ببرند.

 

منبع : ایسنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است