الله کرمی خبر داد: جایزه نقدی برای نفرات اول تا سوم فینال /دعوت نفرات شاخص به تیم ملی

الله کرمی خبر داد: جایزه نقدی برای نفرات اول تا سوم فینال /دعوت نفرات شاخص به تیم ملی

27 بهمن 1395

رییس انجمن تیروکمان جانبازان و معلولان درباره برگزاری فینال رقابت‌های آزاد تیراندازی جانبازان و معلولان گفت: نفرات اول تا سوم رقابت‌های فینال جایزه نقدی دریافت می‌کنند و به افرادی که بتوانند رکورد کشوری را جا به جا کنند، جایزه ویژه‌ اهدا خواهد شد.

 

رقیه الله کرمی: فینال چهارمین دوره از رقابت‌های آزاد تیراندازی جانبازان و معلولان با شرکت تیراندازان برتری که در چهار مرحله از این رقابتها موفق به کسب حد نصاب‌های مورد نظر شدند، برای شرکت در رقابت‌های فینال دعوت شدند. این رقابت‌ها با حضور 50 ورزشکار از 10 استان کشور در هفت ماده و در بخش زنان و مردان در حال‌ برگزاری است که نفرات اول تا سوم هر ماده به تیم‌ ‌ملی دعوت می‌شوند.

 

او گفت‌: نفرات اول تا سوم رقابت‌های فینال که رکوردهای مورد نظر را کسب کنند، علاوه بر دعوت به تیم ملی از جایزه نقدی نیز برخوردار خواهند شد. هم‌چنین به افرادی که بتوانند رکورد کشوری را جا به جا کنند، جایزه ویژه‌ به آن‌ها اهدا خواهد شد.

 

الله کرمی با بیان این که با برگزاری فینال چهارمین دوره رقابت‌های آزاد تیراندازی به دنبال جوانگرایی و پشتوانه‌سازی تیم هستیم، خاطرنشان کرد: فینال چهارمین دوره رقابت‌های آزاد تیراندازی با حضور 50 نفر از تیراندازان برتر معلول سراسر کشور، فردا (پنج‌شنبه) در حالی در سالن تیراندازی فدراسیون جانبازان و معلولان به پایان می‌رسد که تنها نفرات شاخص و افرادی که رکوردهای پیش‌بینی شده از سوی کادر فنی انجمن تیراندازی را جابه‌جا کنند، به تیم ملی دعوت می‌شوند. البته چون ما به دنبال جوانگرایی و پشتوانه‌سازی برای تیم‌ ‌ملی هستیم، سعی داریم در هر ماده سه تا شش تیرانداز معرفی کنیم تا در آینده با کمبود تیراندازان خوب در تیم جانبازان و معلولان مواجه نشویم.

 

رییس انجمن تیراندازی در پایان با بیان این که در تپانچه بادی و خفیف شرایط بهتری نسبت به تفنگ بادی و خفیف داریم، گفت‌: در حال‌ حاضر در تپانچه بادی و خفیف مشکل خاصی نداریم و در سطح آسیا، جهان و  المپیک صاحب عنوان هستیم. اما در تفنگ بادی و خفیف عملکردمان ضعیف است و نیاز به پشتوانه‌سازی داریم. البته در جریان این رقابت‌ها استعدادهای خوبی در تفنگ بادی و خفیف شناسایی شدند که امیدوارم با برنامه‌ریزی روی این استعداد در آینده بتوانیم در تفنگ نیز همانند تپانچه حرفی برای گفتن داشته باشیم.

 

منبع : ایسنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است