رییس انجمن تیراندازی معلولان: نفرات اصلی تیم ملی بعد از انتخابی مشخص می‌شوند

رییس انجمن تیراندازی معلولان: نفرات اصلی تیم ملی بعد از انتخابی مشخص می‌شوند

1 اسفند 1395

رییس انجمن تیراندازی معلولان گفت: تیراندازانی که از مسابقات آزاد و قهرمانی کشور انتخاب شدند، حضورشان در تیم ملی قطعی نیست و بعد از برگزاری اردوی انتخابی در سال جدید، نفرات تیم ملی معرفی خواهند شد.

 

رقیه الله کرمی پس از پایان یافتن چهارمین دوره رقابت‌های آزاد تیراندازی جانبازان و معلولین در گفت‌وگو با ایسنا، افزود: این رقابت‌ها با این هدف برگزار شد تا کسانی که فرصت حضور در مسابقات قهرمانی کشور را نداشتند، با شرکت در رقابت‌های آزاد تیراندازی شانس راه‌یابی به تیم ملی را از دست ندهند. این مسابقات چون براساس آخرین قوانین بین‌المللی برگزار شد، فرصت مناسبی برای آشنایی هر چه بیش‌تر ورزشکاران با مقررات و قوانین جدید به صورت کاربردی بود.

 

او در پاسخ به این پرسش که آیا نفرات اصلی تیم ملی تیراندازی جانبازان و معلولین از بین مسابقات قهرمان کشوری و آزاد انتخاب خواهند شد، گفت: کسانی که از مسابقات قهرمان کشوری و آزاد مقام کسب کردند، حضورشان در تیم ملی قطعی نیست و بنا داریم در سال جدید با برگزاری یک اردوی انتخابی از بین نفرات گزینش شده از مسابقات آزاد و قهرمانی کشور، نفرات اصلی تیم ملی تیراندازی معلولان را مشخص کنیم.

 

الله کرمی خاطرنشان کرد: چون در بعضی رشته‌ها رکوردهای ثبت شده با استانداردهای جهانی فاصله زیادی دارد، انجمن تیراندازی برای انتخاب بهترین نفرات ملاک‌های خاصی را مدنظر قرار خواهد داد.

 

رییس انجمن تیراندازی معلولان خاطرنشان کرد: در بعضی از رشته‌ها چون رکوردهایی ثبت شده با سطح جهان فاصله دارد، به همین خاطر انجمن تیراندازی تصمیم دارد برای انتخاب نفرات قطعی، ملاک‌های خاصی را مد نظر قرار دهد. هم‌چنین در اردوی انتخابی از حضور روان‌شناس نیز بهره‌مند خواهیم شد تا از نفرات دعوت شده تست روان‌شناسی گرفته شود.

 

وی افزود: چشم‌انداز ما در این رشته چون در وهله اول؛ مسابقات پاراآسیایی و سپس پارالمپیک است بنابراین تمام سعی‌مان بر این است که نفرات اصلی تیم ملی را چه از نظر رکوردی و چه از نظر اخلاق و رفتار، مورد بررسی قرار دهیم تا در نهایت کسانی به تیم ملی دعوت شوند که از حاشیه کم‌تری برخوردارند.

 

الله کرمی در پایان تصریح کرد: تلاش خواهیم کرد رقابت‌های لیگ را نیز راه‌اندازی کنیم. بدون شک حضور تیراندازان در مسابقات و قرار داشتن در کوران رقابت‌ها باعث می‌شود ضمن حفظ آمادگی، پشتوانه‌سازی خوبی برای تیم ملی نیز انجام دهیم.

 

منبع : ایسنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است