دعوت 28 شناگر به اردوی تیم ملی نابینایان و کم‌بینایان

دعوت 28 شناگر به اردوی تیم ملی نابینایان و کم‌بینایان

11 اسفند 1395

در پایان مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی شنای نابینایان و کم بینایان ۱۲ نفر در رده سنی جوانان و ۱۶ نفر در رده سنی بزرگسالان انتخاب شدند.

 

حمید شریفیان سرمربی تیم ملی شنای نابینایان و کم‌بینایان در این باره گفت: در ین مسابقات ۹۶ نفر از ۱۲ استان شرکت کرده و در شهر مقدس مشهد به آب زدند که از رده سنی جوانان ۱۲ نفر و از رده سنی بزرگسالان ۱۶ نفر برای شرکت در اردوی تیم ملی شناسایی شدند، اما احتمال اضافه شدن بازیکنان دیگر به اردوهای آمادگی وجود دارد.



وی با اشاره به برگزاری اردوهای آمادگی تیم ملی اظهارکرد: اردوهای آماده سازی تیم ملی از اواخر فروردین ماه سال آینده و به صورت متمرکز و نیمه متمرکز برگزار خواهد شد. کمک مربیان تیم ملی نیز هفته آینده مشخص و معرفی خواهند شد.



شریفیان با بیان این که تیم های ملی شنای نابینایان و کم بینایان اردوهای تیم ملی برای حضور موفق در بازیهای پاراآسیایی جوانان و پاراآسیایی جاکارتا برگزار خواهد شد، افزود: تیم جوانان بازیهای پاراآسیایی جوانان ۲۰۱۷ و تیم ملی بزرگسالان مسابقات پاراآسیایی جاکارتا را در پیش دارد به همین منظور شناگران خوب را شناسایی و به اردوهای تیم ملی دعوت خواهیم کرد.



سرمربی تیم ملی شنای نابینایان و کم‌بینایان در پایان در پایان یادآور شد: تیم های ملی شنا را برای کسب خوشرنگ ترین مدال ها و کسب بهترین عملکرد در بازیهای پاراآسیایی آماده می کنیم.

 

منبع : ایسنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است