وزیر ورزش و جوانان: انتظار داریم در پارالمپیک توکیو برتر ظاهر شویم

وزیر ورزش و جوانان: انتظار داریم در پارالمپیک توکیو برتر ظاهر شویم

23 اسفند 1395

وزیر ورزش و جوانان گفت: انتظار وزارت ورزش و جوانان از ورزشکاران جانباز و معلول در بازی های پارالمپیک 2020 توکیو فراتر و برتر از پارالمپیک ریو است.

 

 مسعود سلطانی فر در آخرین نشست هیات رئیسه و اجرایی این کمیته در باره اجرای قانون انتزاع کمیته های ملی المپیک و پارالمپیک گفت: در نشست های جداگانه ای با محمود خسروی وفا رئیس کمیته ملی پارالمپیک درباره شاخص های اجرای این قانون بحث و تبادل نظر شد.


وی ادامه داد: به همین منظور در مقطع کنونی برخود لازم دانستم که در نشست امروز هیات رئیسه و اجرایی کمیته ملی پارالمپیک حضور یابم.


وزیر ورزش و جوانان به مشکلات مطرح شده ورزش جانبازان و معلولان در این جلسه نیز اشاره کرد.


سلطانی فر در باره نقش و تاثیر ورزش بر جسم و روح و برنامه های قهرمانی و نگاه وزارت ورزش و جوانان به پارالمپیک 2020 توکیو گفت: برنامه ریزی وزارت ورزش و جوانان برای بازی های پارالمپیک 2020 توکیو مدیریتی و کلان است و در همه بخش ها و رشته ها ارزیابی خواهد شد.


وی اظهارداشت: انتظار ما در بازی های پارالمپیک توکیو جایگاه بهتر و کسب مدال های بیشتر است که در این زمینه برنامه ریزی لازم صورت می گیرد.


ورزشکاران جانباز و معلول کاروان ورزشی ایران در پانزدهمین دوره بازی‌ های پارالمپیک با کسب 24 مدال شامل هشت مدال طلا، 9 نقره و هفت برنز در جایگاه پانزدهم ایستادند.


در نشست امروز طیبه سیاوشی عضو کمیسیون فرهنگی و ناظر مجلس در کمیته ملی پارالمپیک، غلامعلی جعفر زاده و سکینه الماسی دیگر نمایندگان مجلس شورای اسلامی حضور داشتند.

 

منبع : ایرنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است