کمانداران معلول عازم مسابقات جهانی چک می‌شوند

کمانداران معلول عازم مسابقات جهانی چک می‌شوند

16 فروردین 1396

تیم ملی تیروکمان معلولان برای شرکت در رقابت‌های جهانی جمهوری چک تیرماه راهی این رقابت‌ها می‌شوند.

 

 اولین اردوی آمادگی تیم ملی تیروکمان معلولان برای شرکت در مسابقات جهانی جمهوری چک از دوم اردیبهشت‌ماه در مجموعه ورزشی شهید شیرودی تهران آغاز می‌شود.

 

این اردو با حضور ۱۸ کماندار در دو بخش ریکرو و کامپوند زنان و مردان برگزار می‌شود.


نفرات دعوت شده به اردو عبارتند از:

غلامرضا رحیمی از خوزستان در ریکرو ایستاده، ابراهیم رنجبر و پوریا جلالی پور از تهران در ریکرو نشسته، اصغر فتاحی فرادنبه از چهار محال و بختیاری، هادی نوری از اصفهان در کامپوند نشسته، سینا منشازاده از کرمان در کامپوند نشسته، احمد هاشمی از آذربایجان غربی در کامپوند ایستاده، رمضان بیابانی از مازندران در کامپوند نشسته، سمیه رحیمی از اصفهان در ریکرو ایستاده، زهرا نعمتی از تهران در ریکرو نشسته، محدثه کهنسال از تهران در ریکرو ایستاده، زهرا دلخوش از خراسان رضوی در ریکرو نشسته، سمیه عباسپور از کرمان در کامپوند نشسته، مجید کاکوش و محمدرضا زندی از تهران در کامپوند W۱، سیده زهرا حسینی از تهران کامپوند W۱، فرزانه عسگری از آذربایجان شرقی در کامپوند ایستاده و زهره ابراهیمی از خراسان رضوی در ریکرو نشسته دعوت شدگان به اردو هستند. هم‌چنین مجید کهتری به عنوان سرمربی، جبراییل عبادی به عنوان مربی و سعید اصغری گنجی به عنوان مربی بدنساز کادر فنی تیم ملی را تشکیل می‌دهند.

مسابقات جهانی تیروکمان اواخر تیرماه در کشور جمهوری چک برگزار خواهد شد. برای تیم ملی یازده اردوی تدارکاتی پیش‌بینی شده است که نخستین مرحله آن از دوم اردیبهشت‌ماه آغاز می‌شود.

منبع : ایسنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است