تشکیل کارگروه مقابله با حوادث طبیعی

تشکیل کارگروه مقابله با حوادث طبیعی

19 فروردین 1396

به ­منظور انتخاب سیاست ­ها و راهکارهای حضور و مقابله با آسیب­های بلایای طبیعی، نشستی با حضور نمایندگان واحدهای اجرایی مرتبط در مجتمع رعد برگزار شد.

 

به گزارش روابط عمومی مجتمع رعد؛ نمایندگان واحدهای مشارکت­های مردمی، مددکاری، هماهنگی امور مراکز، امور مالی و روابط عمومی با برگزاری جلسه­ ای برای جذب کمک­های مردمی شهروندان شریف و نیز تأمین نیازهای آسیب­ دیدگان بلایای طبیعی بر تشکیل  کارگروه دائمی مقابله با حوادث طبیعی در مجتمع رعد تأکید کردند.

 

بر اساس این گزارش؛ با هدف حمایت از افراد دارای معلولیت و در چارچوب اساسنامه مصوب خیریه رعد، کارگروه مقابله با حوادث طبیعی مرکب از  نمایندگان: هیأت مدیره، مشارکت­های مردمی، مددکاری، هماهنگی امور مراکز، امور مالی، شورای کارآموزان و روابط عمومی تشکیل می­شود که دبیرخانه این کارگروه در واحد هماهنگی امور مراکز مستقر خواهد شد.

 

این گزارش می­ افزاید: این کار گروه در زمان وقوع حوادث طبیعی با بررسی دقیق آمار و اخبار با تشکیل جلسات در خصوص نحوه همکاری و مشارکت داوطلبانه تصمیم­گیری خواهد کرد و با دریافت گزارش دستگاه­های امدادرسان مستقر در مناطق آسیب دیده نسبت به جمع ­آوری و تأمین کمک­های مورد نیاز گروه­های هدف اقدام خواهد کرد، همچنین از طریق  مشورت با مؤسسات همکار مستقر در منطقه یا دستگاه­های مسؤول محلی نسبت به توزیع کمک­های جمع­ آوری شده اقدام می­کند.

 

شایان ذکر است در زلزله آذربایجان شرقی، مجتمع رعد با تشکیل کارگروهی مرکب از 5 مؤسسه خیریه در زمینه توزیع کانکس­های مسکونی و ساخت منازل روستایی خدماتی را به آسیب­دیدگان ارایه کرده است.

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است