اعزام فوتبالیست معلول قمی به مسابقات جهانی پرتغال

اعزام فوتبالیست معلول قمی به مسابقات جهانی پرتغال

20 فروردین 1396

محمد پیروزمنش : ورزش جانبازان و معلولین قم در سال ۹۵، سال پرباری را پشت سر گذاشت که مهم‌ترین افتخار ما، حضور ۲ ورزشکار در بازی‌های پارالمپیک ریودوژانیرو بود و یک مدال المپیکی نیز برای ورزش استان قم به ارمغان آمد.

 

وی افزود: برنامه‌های مربوط به توسعه ورزش معلولین از یک سو و اعزام ورزشکاران به مسابقات و اردوها نیز در سال ۹۶ با قوت ادامه می‌یابد و در اولین اعزام سال ۹۶، یکی از فوتسالیست‌های معلول قمی برای حضور در مسابقات جهانی عازم پرتغال شده است.

 

رئیس هیئت ورزش‌های معلولین استان قم گفت: مهدی مولایاری بازیکن با سابقه فوتسال معلولان قم که سال‌ها سابقه حضور درخشان در سطح اول فوتسال کشور و تیم ملی را دارد امروز در ترکیب تیم ملی ایران راهی رقابت‌های ۲۰۱۷ قهرمانی جهان شد.

 

پیروزمنش بیان داشت: تیم ملی فوتسال افراد با هوش میانه که اصطلاحاً آی دی خوانده می‌شود با تیم‌های پرتغال، آرژانتین و آفریقای جنوبی در یک گروه قرار گرفته است و مولایاری، بازیکن قمی این تیم در حالی در این رقابت‌ها به میدان می‌رود که پیش از این سال‌ها در ترکیب این تیم حاضر بوده است.

 

وی عنوان کرد: مولایاری پیش از این در مسابقات جهانی فوتسال معلولین با هوش میانه شرکت کرده و عنوان آقای گلی را به دست آورده بود و یکی از ستاره‌های تیم ملی ایران به شمار می‌رود و امیدوار به کسب نخستین مدال جهانی برای ورزش قم در سال جدید هستیم.

 

رئیس هیئت ورزش‌های معلولین استان قم تصریح کرد: مسابقات جهانی فوتسال افراد با هوش میانه تا ۲۷ فروردین ماه با حضور تیم‌های پرتغال، ایران، آفریقای جنوبی، آرژانتین در گروه A و تیم‌های لهستان، روسیه، فرانسه، ایتالیا در گروه B در شهر ویزو، کشور پرتغال، برگزار می‌شود.


منبع : مهر

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است