درخواست تیم ملی والیبال نشسته روسیه برای اردوی مشترک با ایران

درخواست تیم ملی والیبال نشسته روسیه برای اردوی مشترک با ایران

21 فروردین 1396

 هادی رضایی با اعلام این خبر اظهارداشت: بنا به درخواست تیم ملی روسیه، اردوی مشترکی با تیم های ملی الف، ب و جوانان ایران از تاریخ ۱۸ تا ۲۵ اردیبهشت ماه در تهران برگزار می شود. این اردو فرصت خوبی است تا تیم ملی ایران پیش از مسابقات قهرمانی آسیا که در چین برگزار می شود، یک برنامه ی تدارکاتی را پشت سر گذاشته باشد.

 

رضایی خاطر نشان کرد: این تمرینات در تهران برگزار می شود و با توجه به اینکه تیم جوانان نیز پیش از سال جدید در یک مرحله اردو شرکت کردند، این اردو فرصت خوبی است تا توانمندی های آنها محک بیشتری بخورد.

 

مدیر تیم های ملی والیبال نشسته در ادامه گفت: اولین رویداد برون مرزی تیم های ملی والیبال نشسته آقایان و بانوان ایران در سال جدید مسابقات قهرمانی آسیا به میزبانی چین است که از ۲۵ خرداد تا ۳ تیر ماه سال جاری با حضور ۸ کشور در بخش آقایان و ۷ کشور در بخش بانوان برگزار می شود.

 

وی افزود: این مسابقات برای تیم های شرکت کننده به دلیل کسب سهمیه ی مسابقات جهانی ۲۰۱۸ هلند و نیز مسابقات پاراآسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا،حائز اهمیت است. البته تیم ملی والیبال نشسته آقایان ایران به دلیل قهرمانی در مسابقات پارالمپیک، سهمیه مسابقات جهانی را دارد و تیم بانوان کشورمان باید از این رویداد آسیایی برای مسابقات یاد شده کسب سهمیه کند.

 

رضایی در پایان گفت: به زودی جزئیات مربوط به برگزاری اردوهای تیم ملی در سال جدید و نیز تیم های شرکت کننده در مسابقات قهرمانی آسیا در چین، اعلام خواهد شد.


منبع : مهر

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است