رضایی: بهترین جایگاه را در لندن خواهیم داشت

رضایی: بهترین جایگاه را در لندن خواهیم داشت

17 تیر 1396

مدیر تیم‌های دوومیدانی جانبازان و معلولان در آستانه اعزام تیم به مسابقه‌های جهانی لندن گفت: نسبت به ریو وضعیت بهتری داریم و امیدوارم بتوانیم تعداد مدال‌های طلای خود را افزایش دهیم.

 

بهمن رضایی  در ارزیابی از وضعیت تیم اعزامی به مسابقه‌های جهانی لندن اظهار کرد: تیم ملی دوومیدانی جانبازان و معلولان در قالب ۲۰ ورزشکار (۱۸ ورزشکار مرد و ۲ ورزشکار زن) روز چهارشنبه ۲۱ تیر عازم لندن خواهند شد. این رقابت‌ها به صورت نشسته و ایستاده و در تمام ماده‌های دوومیدانی اعم از نیزه، دیسک و وزنه برگزار خواهد شد.

 

وی گفت: با توجه به رکوردگیری که در مسابقه‌های قهرمانی کشور برای انتخاب تیم ملی اعزامی به لندن داشتیم و دو اردویی که پشت سر گذاشتیم، تیم در شرایط بسیار خوبی به سر می‌برد و امیدواریم بتوانیم نسبت به پارالمپیک ریو که از نظر کسب مدال طلا شرایط خوبی نداشتیم، در لندن تعداد مدال‌های خود را افزایش دهیم و به جایگاه خوبی دست پیدا کنیم.

 

رضایی درباره وضعیت دو زن دوومیدانی‌کار اعزامی به این مسابقه‌ها خاطرنشان کرد: در این رقابت‌ها فاظمه منتظری تنها به خاطر این که کلاسبندی پزشکی او از کلاس F۵۷ به F۵۶ مورد تایید مسابقات جهانی قرار بگیرد حضور خواهد داشت و تنها هاشمیه متقیان در پرتاب نیزه کلاس F۵۶ یکی از امیدهای ما برای کسب مدال است. اما در بخش مردان شرایط بهتری داریم و من یقین دارم در پرتاب نیزه توسط خالوندی، حیدری، پاپی (کلاس ۵۷) در پرتاب وزنه کلاس F۳۴ توسط فرج‌زاده و در پرتاب نیزه کلاس F۳۴، توسط محسن کائیدی و حامد امیری در پرتاب وزنه و نیزه کلاس F۵۴ ,جوانمردی و نکویی کلاس F۳۷ پرتاب وزنه بتوانیم به مدال‌های طلا دست پیدا کنیم. البته محسن مجیدی نیز که برای اولین بار در پرتاب دیسک در این رقابت‌ها شرکت خواهد کرد یکی از امیدهای طلای ما در مسابقه‌های جهانی لندن است.

 

مدیر تیم‌های ملی دوومیدانی جانبازان و معلولان گفت: در ریو ما موفق به کسب ۱۲ مدال (یک طلا و ۱۱ نقره) شدیم و نتوانستیم شرایط خوبی را در رشته دوومیدانی از نظر کسب مدال طلا داشته باشیم. امیدوارم در این رقابت‌ها با توجه به رکوردهای خوبی که ورزشکاران در مسابقات قهرمانی کشور و طی دو مرحله اردو داشتند به نتایج راضی کننده‌ای دست پیدا کنیم و مدال‌های طلای خود را نسبت به ریو افزایش دهیم.

 

وی درباره ادغام برخی کلاس‌ها و اینکه آیا این ادغام تاثیری در عملکرد ورزشکاران دوومیدانی‌کار در لندن نخواهد داشت، خاطرنشان کرد: ادغام کلاس‌ها مسئله عادی است که ورزشکاران ما سعی کردند با این مسئله کنار بیایند و با افزایش رکوردهای خود، ادغام کلاس‌ها مانعی برای کسب مدال‌آوری آن‌ها در مسابقه‌های پیش رو نباشد. در حال حاضر وضعیت دوومیدانی‌کاران بویژه در پرتاب وزنه برای مدال‌آوری نسبت به دیسک و نیزه بهتر است و امیدوارم که در این ماده بتوانیم بیشترین مدال‌ها را کسب کنیم.

 

رضایی در پایان زمان برگزاری مسابقه‌ها را ۲۳ تیر تا اول مرداد سال جاری عنوان کرد.

 

وی در پایان گفت: بعد از پایان این رقابت‌ها تیم ملی جوانان نیز برای شرکت در مسابقه‌های جهانی سوئیس ۸ مرداد در قالب ۲۰ ورزشکار (۵ ورزشکار زن و ۱۵ ورزشکار مرد) راهی سوئیس خواهند شد که امیدوارم بتوانیم با کسب بهترین نتایج در این رقابت‌ها، پشتوانه‌های خوبی را از بین ۲۰ ورزشکار اعزامی به سوئیس برای بازی‌های پاراآسیایی که آذرماه در امارات برگزار خواهد شد، داشته باشیم. بدون شک مسابقه‌های جهانی سوئیس وضعیت جوانان را برای شرکت در بازی‌های پاراآسیایی مشخص خواهد کرد که آن‌ها در چه جایگاهی قرار دارند تا بتوانیم از چنین پشتوانه‌هایی در آینده برای تیم ملی بزرگسالان استفاده کنیم.

 

منبع : ایسنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است