معرفی قهرمانان مسابقات انتخابی تیم ملی جوانان بوچیا

معرفی قهرمانان مسابقات انتخابی تیم ملی جوانان بوچیا

3 مرداد 1396

مسابقات قهرمان کشور بوچیا جانبازان و معلولان که از روز گذشته در سالن ورزش فدراسیون ورزش­های جانبازان و معلولان درحال برگزاری بود با معرفی نفرات برتر اول تا سوم هر کلاس به کار خود خاتمه داد.

به گزارش روابط­ عمومی مجتمع رعد؛ مسابقات انتخابی تیم ملی جوانان بوچیا (ورزشکاران زیر 18 سال) با حضور ورزشکاران استان­ها برگزار شد و برای نخستین بار ورزشکاران تیم استان تهران با حمایت و پیراهن خیریه رعد در این مسابقات شرکت کردند.

براساس این گزارش در کلاس BC2 برهان کوهکن عضو تیم استان تهران مقام سوم را کسب کرد همچنین علی خسروی مقام پنجم و امیرحسین صحبتی و فربد جوادی مقام ششم این دوره از مسابقات را از آن خود کردند.

این گزارش می­ افزاید: در کلاس BC1 مبین دلپسند از استان آذربایجان غربی مقام سوم، حسین قنبری از استان خراسان جنوبی مقام دوم و علی حضرتی از آذربایجان غربی مقام اول را کسب نمودند و در کلاس BC2 برهان کوهکن از تهران مقام سوم، مهدی اصغری از استان گلستان مقام دوم و میلاد بقایی از استان آذربایجان غربی مقام اول را بدست آورده ­اند، همچنین در کلاس BC3 عرفان ابراهیم­ پور از استان البرز مقام سوم، ابوالفضل سعادتی از استان زنجان و علیرضا عنصرودی از استان آذربایجان شرقی مقام اول را از آن خود کردند و در کلاس BC4 حسین رحمتی­ راد از استان خراسان رضوی مقام سوم، علیرضا صفری از استان زنجان مقام دوم و محمدحسین رجبی از استان اصفهان مقام اول این دوره از مسابقات را بدست آوردند.

شایان ذکر است در این دوره از مسابقات تیم استان خراسان رضوی با کسب 20 امتیاز به مقام سوم، تیم استان زنجان با کسب 22 امتیاز مقام دوم و تیم استان آذربایجان غربی با کسب 24 امتیاز مقام اول را کسب کردند و نفرات مدال­ آور برای حضور در اردوی تیم آذرماه سال جاری گردهم خواهند آمد.

گفتنی­ است مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد با اهتمام ویژه به موضوع ورزش افراد دارای معلولیت علاوه بر کسب مقام سوم تیم دختران در لیگ بوچیا در سال گذشته در مسابقات انتخابی تیم ملی جوان نیز یک نماینده برای حضور در اردوی تیم ملی، معرفی کرده است.

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است