برگزاری نخستین دوره آموزش کامپیوتر در رعد کرمانشاه

برگزاری نخستین دوره آموزش کامپیوتر در رعد کرمانشاه

12 مرداد 1396

به همت دکتر امید قادری مدیر کل بهزیستی استان نخستین دوره کامپیوتر مرکز رعد کرمانشاه با ظرفیت 12 نفر توان­ یاب افتتاح شد.

به گزارش روابط ­عمومی مجتمع رعد؛ در پی تلاش­ های مشترک بهزیستی استان کرمانشاه و مرکز رعد آن استان و پس از واگذاری ساختمانی برای برگزاری دوره­ های آموزشی، نخستین دوره کامپیوتر با حضور 12 نفر توان­ یاب برگزار شد.

براساس این گزارش، محمود عامری مدیر هماهنگی امور مراکز مجتمع رعد با اشاره به ضرورت توجه هر چه بیشتر به نیازهای آموزشی توان­ یابان مرکز تازه تأسیس کرمانشاه، افزود: مراکز جدید نیاز به حمایت و توجه بیشتر دستگاه­ های دولتی و نیکوکاران دارند تا در کوتاه­ ترین زمان ممکن به توان­ یابان خدمات مؤثر ارایه دهند و در مرکز رعد کرمانشاه فرصتی فراهم شده تا با تلاش و برنامه­ ریزی مسؤولان فاصله موجود در این استان نسبت به سایر مراکز با سرعت طی شود.

وی با اشاره حمایت سازمان بهزیستی استان، افزود: حمایت دکتر امید قادری مدیر کل بهزیستی استان در افتتاح نخستین دوره کامپیوتر در مرکز رعد کرمانشاه بسیار مؤثر بود و امیدوارم با همکاری بهزیستی دستاوردهای ارزشمندی را در مسیر توانمند­سازی توان­ یابان کسب  نمائیم.  

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است