برپایی غرفه ­های خوداشتغالی توان­ یابان رعد

برپایی غرفه ­های خوداشتغالی توان­ یابان رعد

12 مرداد 1396

با هدف معرفی توانمندی­ های هنرجویان و کارآموزان رعد 2 نمایشگاه خوداشتغالی در جنوب و غرب تهران توسط کارآموزان مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد افتتاح شد.

به گزارش روابط­ عمومی مجتمع رعد؛ براساس هماهنگی ­های به عمل آمده از طریق بخش خوداشتغالی واحد کارآفرینی امکان برپایی غرفه معرفی و عرضه محصولات تولید شده توان­یابان رعد در پارک پرواز با عنوان جشنواره بخشش فراهم شد.

براساس این گزارش، جشنواره بخشش که از ساعت 17 تا 22 هر شب تا روز 24 مرداد ادامه خواهد داشت علاوه بر معرفی مؤسسات خیریه منطقه2 شهرداری و نیز  توانمندی ­های مددجویان این مؤسسات با اجرای برنامه­ های شاد و فرهنگی میزبان شهروندان علاقه­ مند خواهد بود.

واحد کارآفرینی با حسن استفاده از فرصت به عمل آمده ضمن دعوت از کارآموختگان رعد برای همکاری در این فعالیت فرهنگی، زمینه عرضه محصولات هنری هنرجویان را در کنار تشریح فعالیت ­ها و خدمات خیریه رعد فراهم ساخته است.

همچنین به مناسبت هفته کارآفرینی غرفه عرضه محصولات کارآموزان و هنرجویان به مناسبت جشنواره فرهنگی کارآفرینی و مهارت در مجتمع تجاری برمیس خیابان پامنار برپا شد که در این جشنواره علاوه بر مجتمع تجاری برمیس، شهرداری منطقه 12، سازمان خدمات اجتماعی و مؤسسه قلب تهران در برگزاری این جشنواره مشارکت دارند.

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است