سیامند رحمان همچنان در اندیشه رکوردشکنی

سیامند رحمان همچنان در اندیشه رکوردشکنی

22 مرداد 1396

عنوان قویترین پارالمپین جهان و داشتن چندین عنوان قهرمانی در رشته پاورلیفتینگ نتوانسته است موجبات رضایت سیامند رحمان شود. برعکس این وزنه بردار ایرانی به دنبال تاریخ سازی در رقابت های قهرمانی جهان 2017 در مکزیکو سیتی است.


سیامند رحمان گفت: هدف اصلی من تصاحب مدال طلا و شکستن رکورد جهانی با توکل به خداوند متعال و برافراشتن پرچم کشور عزیزم ایران است.


این وزنه بردار معلول ایران در مکزیکوسیتی در وزن به اضافه 107 کیلوگرم با «عامر مسعد» از مصر و «جمیل الشبلی» از اردن رقابت می کند.


اگر رحمان آمادگی کامل داشته باشد، حریفانش نمی توانند او را شکست دهند. سال گذشته رحمان در بازی های پارالمپیک ریو 2016 با مهار وزنه 310 کیلوگرمی دومین مدال طلای پیاپی خود را در پارالمپیک کسب کرد.


در مورد برتری رحمان همین کافی است که مسعد مصری در آن مسابقه با مهار وزنه 235 کیلوگرمی مدال نقره گرفت.


رحمان معتقد بود که می تواند وزنه 300 کیلوگرمی را مهار کند و آن را یک نتیجه ممکن می دانست نه یک احتمال.


وی گفت: احساس خوبی داشتم. واقعیت این است که همه منتظر رکورد 300 کیلوگرمی من بودند. تمرین های بسیار سختی داشتم تا بتوانم به وعده ام عمل کنم.


رحمان گفت: از اینکه توانستم پرچم کشورم را در چنین مسابقه مهمی بالا ببرم و مردم کشورم را خوشحال کنم، خرسند بودم. ورزشکاران پارالمپین ما ثابت کردند که می توانند بدرخشند و با کسب موفقیت افتخار بیافرینند.


رحمان یکی از شناخته شده ترین چهره ها در ورزش های پارالمپیکی است و این موفقیت را مرهون کمک های خانواده و مربیانش می داند.


وی گفت: اطرافیانم به ویژه پدر و مادرم تشویقم می کردند. آنها بیشترین نقش را در تشویق من در پاورلیفتینگ داشتند. مهربانی و احترام مردم کشورم باعث شد با وجود موانعی که بر سر راهم بود، ادامه دهم و به اهدافم در این سال ها دست یابم.

منبع : ایرنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است