برگزاری رقابتهای لیگ برتر بسکتبال با ویلچر بانوان در زنجان

برگزاری رقابتهای لیگ برتر بسکتبال با ویلچر بانوان در زنجان

22 مرداد 1396

-رئیس هیئت ورزش های جانبازان و معلولان استان زنجان گفت: استان زنجان میزبان پنجمین دوره رقابتهای لیگ برتر بسکتبال با ویلچر بانوان خواهد بود.

 

مهدی مرادی : استان زنجان میزبان پنجمین دوره رقابتهای  لیگ برتر بسکتبال با ویلچر بانوان خواهد بود و این رقابت با حضور تیم های هشت استان در زنجان برگزار می شود و این رقابتها در یک مرحله از ۲۵ مردادماه تا ۲۷ در استان برگزار می شود. 

 

رئیس هیئت ورزش های جانبازان و معلولان استان زنجان از وجود بیش از۵۰۰ ورزشکار جانباز و معلول سازمان‌یافته در استان زنجان خبر داد و گفت: از این تعداد بیش از ۱۹۰ نفر ورزشکار بیمه شده هستند.

 

مرادی تاکید کرد: ورزشکاران مرد در این هیئت ورزش های جانبازان و معلولان در هفده رشته ورزشی فعال هستند و بانوان هم در هفت رشته ورزشی فعالیت دارند.

 

وی افزود: خوشبختانه بانوان ورزشکار معلول در این هیئت‌ها در رشته ورزشی والیبال و بسکتبال در مسابقات پارالمپیک مقام خوبی را کسب کردند و طی سال جاری هم برنامه‌های ورزشی خوبی برای بانوان ورزشکار معلول در دستور کار است. 

 

رئیس هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولان استان زنجان  از مسئولان استان خواست توجه ویژه به ورزش معلولان و جانبازان داشته باشند چراکه تعداد رشته‌های ورزشی و تعداد ورزشکاران زیاد است و نیاز به حمایت بیشتری دارد.

 

منبع : مهر

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است