ضرورت مناسب‌سازی شهری برای تسهیل تردد جانبازان

ضرورت مناسب‌سازی شهری برای تسهیل تردد جانبازان

24 مرداد 1396

مناسب‌سازی محیط شهری در معابر و اماکن عمومی باهدف تسهیل تردد جانبازان ضروری است.

 

 «منوچهر حبیبی» معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری قزوین در همایش ویژه‌ی رابطان ایثارگران دستگاه‌های اجرایی استان قزوین، با اشاره به این‌که کارگروه مناسب‌سازی شهری به‌صورت مستمر در استانداری قزوین برگزار می‌شود، گفت: باید این مناسب‌سازی در محیط‌های شخصی و اماکن عمومی به‌خوبی انجام شود.



وی افزود: در مناسب‌سازی معابر و اماکن عمومی برنامه‌ریزی‌های مختلف صورت گرفته که اضافه شدن 40 دستگاه خودرو به ناوگان حمل‌ونقل شهری با امکانات ارائه‌ی خدمات به جانبازان و معلولان ازجمله آن‌ها بود که اجراشده است.



معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری قزوین خاطرنشان کرد: توسط بهزیستی، مناسب‌سازی دستگاه‌ها برای تسهیل در تردد جانبازان و معلولان ارزیابی و مشکلات احصا می‌شود تا مسئولان در جهت رفع آن‌ها اقدامات لازم را انجام بدهند.



حبیبی بابیان این‌که جلسات کارگروه ساماندهی گلزارهای شهدا نیز مرتب برگزار می‌شود، گفت: در این جلسه‌ها مشکلات مختلف از جمله مسائل روشنایی و دسترسی به جاده بررسی می‌شود تا اقدامات لازم در جهت برطرف کردن آن‌ها انجام شود.



وی با اشاره به این‌که مناسب‌سازی محیط شهری در معابر و اماکن عمومی باهدف تسهیل تردد جانبازان و معلولین ضروری است، تصریح کرد: باید همه مسئولان در تحقق این مهم دست‌به‌دست هم بدهند تا خدمات خوبی به این قشر معظم جامعه ارائه شود.

 

منبع : ایسنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است