درخشش ۲ دانش آموز نابینای لرستانی در مسابقات ورزشی کشور

درخشش ۲ دانش آموز نابینای لرستانی در مسابقات ورزشی کشور

26 مرداد 1396

 زهرا نظری، سرپرست آموزش و پرورش استثنایی لرستان گفت: رضوان شیخی و فاطمه بهرامی دانش آموزان نابینای لرستانی در نوزدهمین دوره مسابقات ورزشی دانش آموزان دختر کشور به ترتیب در مسابقات دو ۲۰۰ متر و پرش طول موفق به کسب مدال طلا و برنز شدند.

 


وی افزود: نوزدهمین دوره مسابقات ورزشی دانش آموزان دختر با نیاز‌های ویژه‌ی کشور از ۱۶ مرداد به مدت ۹ روز با شرکت ۹۷۱ دانش آموز، مربی و سرپرست در تبریز برگزار شد.

 


نظری گفت: این مسابقات در دو مرحله برگزار شد که از ۱۷ تا ۲۰ مرداد گروه‌های دانش آموزان آسیب دیده‌ی شنوایی، جسمی حرکتی و کم توان ذهنی و از ۲۱ تا ۲۴ مرداد ماه گروه دانش آموزان آسیب دیده بینایی و کم‌توان ذهنی به رقابت پرداختند که در گروه دانش آموزان جسمی حرکتی در رشته‌های تنیس روی میز و شطرنج و در گروه دانش آموزان آسیب دیده‌ی شنوایی در رشته‌های آمادگی جسمانی، تنیس روی میز و والیبال و در گروه کم توان ذهنی نیز در رشته ورزشی تنیس روی میز رقابت کردند.

 

سرپرست آموزش و پرورش استثنایی لرستان افزود: همچنین در گروه آسیب دیده‌ی بینایی در رشته‌های گلبال، شطرنج و دو و میدانی و در گروه کم توان ذهنی رشته‌های گویرانی و دو و میدانی رقابت کردند.

 

منبع : باشگاه خبرنگاران جوان

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است