بهروزی‌راد: سعی خواهم کرد ناکامی ریو را در چک جبران کنم/ به دنبال رکوردشکنی هستم

بهروزی‌راد: سعی خواهم کرد ناکامی ریو را در چک جبران کنم/ به دنبال رکوردشکنی هستم

31 مرداد 1396

یک عضو تیم ملی قایقرانی معلولان در آستانه اعزام به مسابقات جهانی چک گفت: سعی خواهم کرد تجربه تلخی که در بازی‌های پارالمپیک ریو داشتم در جهانی چک جبران کنم و ضمن ارتقای رنکینگ و قرار گرفتن در فینال A برای کسب مدال تلاش کنم.

 

شهلا بهروزی‌راد  در ارزیابی از وضعیت خود برای شرکت در رقابت‌های جهانی چک، اظهار کرد: برای حضور هر چه قوی‌تر در تورنمنت چک و راهیابی به فینال، بعد از بازی‌های پارالمپیک ریو تمرینات سختی را پشت سر گذاشتم و در ۹ ماه اخیر مرتب در اردوی آمادگی بودم. حتی بعضی وقت‌ها به جای ۲۱ روز مدت ۶۰ روز در اردو بودم تا رکوردم را ارتقاء دهم. خوشبختانه در حال حاضر نه تنها از نظر قدرت بدنی در شرایط خوبی قرار دارم، بلکه رکوردم را نیز نسبت به بازی‌های پارالمپیک ریو افزایش دادم و در شرایط خوبی راهی چک خواهم شد.

 

او گفت: در مسابقات جهانی چک در مسافت ۲۰۰ متر پارو خواهم زد و تلاشم بر این است که ابتدا به فینال A راه پیدا کنم و سپس اگر شرایط مساعد بود، خود را برای کسب مدال آماده کنم. البته در رکوردگیری که در اردوهای مختلف داشتم، مهدوی‌نیا، سرمربی تیم نسبت به عملکرد من احساس رضایت دارد و معتقد است نسبت به ریو آماده‌تر هستم. تمام سعی‌ام بر این است تا تجربه تلخی که در ریو داشتم و نتوانستم به فینال راه پیدا کنم در جهانی چک جبران کنم و رنکینگ خود را که هم‌اکنون پنجم جهان هستم، در این رقابت‌ها افزایش دهم. البته همه این موفقیت‌ها بستگی به شرایط مسابقه دارد که روز مسابقه روز من باشد یا خیر؟

 

بهروزی‌راد پیرامون این پرسش که آیا تصور می‌کنید در چک رکوردشکنی کنید یا خیر؟ خاطرنشان کرد: بعد از ریو تا به الان به طور مرتب در اردوی آمادگی بودم تا خود را برای چک آماده کنم و اولین قایقرانی باشم که ضمن رکوردشکنی، مدال نیز کسب کنم. البته همه چیز بستگی به شرایط مسابقه دارد. من تلاش خود را کشیده‌ام و تمرینات سختی را نیز پشت سر گذاشته‌ام تا در جهانی چک بهترین عملکرد را داشته باشم. البته رکورد خوبی را نسبت به ریو ثبت کردم و از خودم راضی هستم.

 

این عضو تیم ملی قایقرانی معلولان هم‌چنین در پاسخ به این پرسش که آیا از نظر تجهیزات با مشکل خاصی مواجه نیستید، اظهار کرد: قبل از بازی‌های پارالمپیک ریو، فدراسیون قایق و پاروی مناسبی که خاص ورزشکاران معلول است، در اختیارم گذاشت و تا به امروز از نظر تجهیرات با مشکل خاصی مواجه نشدم و از هر لحاظ آماده شرکت در مسابقات جهانی چک هستم.

 

وی برنامه بعدی خود را حضور در بازی‌های آسیایی تایلند عنوان کرد و گفت: مسابقات جهانی چک شروع خوبی برای من است تا با موفقیت در این تورنمنت بتوانم خود را برای مسابقات قهرمانی آسیا که آذر در تایلند برگزار می‌شود، آماده کنم. تمام تلاشم بر این است که کارنامه موفقی در سال ۹۶ داشته باشم.

 

بهروزی‌راد در پایان در پاسخ به این پرسش که آیا برای بازی‌های جاکارتا اندونزی نیز برنامه‌ریزی خاصی دارید یا خیر؟ افزود: هنوز مشخص نیست تیم ملی قایقرانی در بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا اندونزی حضور داشته باشد یا خیر؟ البته در بازی‌های آسیایی تایلند تصمیم‌گیری لازم در این زمینه گرفته خواهد شد که امکان حضور تیم ملی قایقرانی معلولان در این بازی‌ها وجود دارد یا خیر؟

 

 تیم ملی قایقرانی معلولان برای شرکت در رقابت‌های جهانی روز جمعه ۲۷ مرداد راهی چک شدند. این رقابت‌ها از یک تا چهارم شهریور در رشته پاراکانو و در مسافت ۲۰۰متر برگزار خواهد شد.

 

شهلا بهروزی‌راد، نادر عیوضی و اسلام جاهد قایقرانان اعزامی به تورنمنت جهانی چک هستند که سرمربیگری این تیم را مسعود مهدوی‌نیا بر عهده دارد.

 

منبع :ایسنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است