رواسی: به دنبال کسب قهرمانی در مسابقات جهانی مکزیک هستیم

رواسی: به دنبال کسب قهرمانی در مسابقات جهانی مکزیک هستیم

1 شهریور 1396

رییس انجمن وزنه‌برداری جانبازان و معلولان گفت: امیدوارم در مسابقات جهانی مکزیک بار دیگر بتوانیم جایگاهی که در پارالمپیک لندن داشتیم، تکرار کنیم و در سکوی قهرمانی قرار بگیریم.

 

علی‌اصغر رواسی  در ارزیابی از وضعیت تیم وزنه‌برداری معلولان اعزامی به مسابقات جهانی مکزیک، اظهار کرد: ششمین و آخرین مرحله اردوی آمادگی تیم‌ ‌ملی وزنه‌برداری معلولان از روز شنبه چهارم شهریورماه در شهریار آغاز می‌شود و تا سوم مهرماه قبل از اعزام تیم به مکزیک ادامه خواهد داشت. در این اردو ۱۳ وزنه‌بردار بزرگسال و شش وزنه‌بردار جوان که نفرات اعزامی به مکزیک را تشکیل می‌دهند به آخرین اردو دعوت شدند که البته هنوز تیم نهایی بسته نشده و در پایان اردو، تیم اعزامی را مشخص خواهیم کرد.

 

وی زمان اعزام تیم وزنه‌برداری معلولان به مسابقات جهانی مکزیک را سوم مهرماه عنوان کرد و گفت‌: مسابقات جهانی مکزیک از هفتم مهرماه آغاز می‌شود و تمام سعی ما بر این است که هم در رده سنی بزرگسالان و هم جوانان بهترین نتیجه‌ را کسب کنیم. البته تیم‌ ‌ملی نسبت به گذشته شرایط بهتری را پیدا کرده و تقریبا به اهداف پیش‌بینی شده دست یافتیم، اما باز هم برای این که بتوانیم به جایگاهی که در لندن داشتیم، دست پیدا کنیم فاصله زیادی داریم. به هر صورت امیدوارم به جایگاه خوبی در مکزیک دست پیدا کنیم.

 

رواسی پیرامون وضعیت سیامند رحمان و این که آیا در مکزیک بار دیگر شاهد رکوردشکنی او خواهیم بود یا خیر؟ خاطرنشان کرد: ما منتظر هستیم تا سیامند در مکزیک وزنه سنگینی را بزند و بار دیگر شاهد رکوردشکنی این وزنه‌بردار فوق سنگین کشورمان در رقابت‌های جهانی مکزیک باشیم. البته همه چیز بستگی به شرایط مسابقه دارد و این که او بتواند رکوردی بهتر از ۳۱۰ را بزند یا خیر.

 

رییس انجمن وزنه‌برداری معلولان هم‌چنین درباره وضعیت علی صادق‌زاده و آسیب‌دیدگی‌ که در کتف دارد، گفت‌: خوشبختانه مشکل خاصی برای اعزام او به مسابقات جهانی مکزیک نیست و آسیب‌دیدگی‌ کتفش بهبود پیدا کرده است. تمام تلاش ما بر این است تا تیم آماده و خوبی را راهی مکزیک کنیم تا بار دیگر وزنه برداری ایران را در جهان مطرح کنیم. این تیم در گذشته شرایط راضی کننده‌ای نداشت و بعد از لندن با افت زیادی مواجه شده بود. ما سعی داریم این تیم را دوباره به جایگاه اصلی خود برسانیم.

 

او در پاسخ به این پرسش که آیا در پنج اردوی آماده‌سازی که داشتید، تیم وزنه‌برداری به یک تیم هماهنگ و یک دستی تبدیل شده است یا خیر؟ تصریح کرد: هنوز در حد و اندازه‌ای که در لندن بود به آن حد و اندازه نرسیده و انتظار بیش‌تری از تیم داریم. امیدوارم تا پایان اردوی ششم تیم خوب و هماهنگی را در تمام اوزان به مسابقات جهانی مکزیک اعزام کنیم. البته در حال‌ حاضر نیز تیم خوبی داریم و تمام تلاش بر این است تا بتوانیم در مسابقات جهانی مکزیک این تیم را دوباره به اوج برسانیم.

 

رواسی در پایان درباره وضعیت تیم جوانان اعزامی به مسابقات جهانی مکزیک، گفت‌: شش ورزشکار اعزامی به این رقابت‌ها وزنه‌برداران خوبی هستند که رکوردهای قابل توجهی را به ثبت رسانده‌اند. ما امیدواریم در هر دو رده سنی بر سکوی قهرمانی قرار بگیریم. البته تیم جوانان بعد از مسابقات جهانی مکزیک باید در مسابقات پاراآسیایی امارات شرکت کند که این رقابت‌ها آذر ماه برگزار می‌شود.

 

منبع : ایسنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است