دومین جشنواره رنگ صلح در برج میلاد تهران افتتاح شد

دومین جشنواره رنگ صلح در برج میلاد تهران افتتاح شد

27 شهریور 1396

 با حضور سفیر ویتنام و هنرمندان نامداری همچون: حسین محجوبی، هادی جمالی،  امیراحدی، منیژه صحی، مسیح میرحسینی،  فرزانه محجوبی، دکتر رضاسیدان نایب رئیس انجمن دوستی با سایر کشورها، چند نفر از مسؤولان انجمن دوستی ایران و لهستان و جمعی از هنرجویان دوره­ های نقاشی مجتمع رعد، دومین جشنواره رنگ صلح توسط 2 نفر از هنرمندان توان­ یاب به نام ­های فاطمه رباط جزی و شاهرخ احمدی افتتاح شد.

 به گزارش روابط عمومی مجتمع رعد؛ آموزشگاه هنری پویندگان با این باور که جهانی شدن صلح نیاز به آموزش و نهادینه شدن در وجود هر انسان دارد تا مفهوم صلح در هر مکانی احساس شود به نقش مهم هنر در شکل ­گیری این ارزش انسانی آگاه بوده است. بنا بر این به مناسبت روز جهانی صلح، دومین جشنواره رنگ صلح با موضوع ( هنر، انسان و صلح ) در 3 گروه سنی کودک، نوجوان و بزرگسال برگزار کرد تا نغمه شادی و امید را برای همگان به ویژه زنان و کودکان  به ارمغان آورد و ندای صلح خواهی را به گوش جهانیان برساند.

در این مراسم سفیر کشور  ویتنام طی سخنانی درباره صلح و دوستی، افزود: برقراری صلح در درون جامعه باعث آرامش و زیبایی در زندگی بشریت خواهد شد به همین دلیل از موضوع صلح بسیار استقبال کرده و آن را یک ضرورت جهانی قلمداد می­کنم.

بر اساس این گزارش تابلوهای نقاشی تعدادی از هنرمندان خیریه رعد که برای داوری ارسال شده بود در نمایشگاه در معرض نگاه بازدیدکنندگان قرار گرفته بود که از آن میان آثار ندا بیات، اعظم مرادی، لیلا احمدوند، معصومه مظفری، زهرا قریشی، سمیه شجاعی، شاهرخ احمدی و فاطمه رباط جزی انتخاب و به نمایش گذاشته شد و در آیین گشایش جشنواره که هنرمندان مجتمع رعد آنرا اجرا کردند، شاهرخ احمدی و فاطمه رباط جزی با بریدن نوار رنگی، رسماً جشنواره را آغاز کردند.

شایان ذکر است هاجر فدوی مربی کلاس نقاشی که در انتخاب و ارسال آثار هنرجویان مسؤولیت مستقیم داشت در این مراسم حضور داشت و از نزدیک موفقیت ­های هنرجویانش را مشاهده می­ کرد.

گفتنی است، این جشنواره به مدت یک هفته در گالری هنری برج میلاد تهران تا 30 شهریور ماه دایر و بازدید برای عموم آزاد است و در پایان کار نمایشگاه از نفرات برگزیده تقدیر به عمل خواهد آمد.

 

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است