بهروزی راد: به دنبال کسب چهارمین مدال طلای قایقرانی آسیا در تایلند هستم

بهروزی راد: به دنبال کسب چهارمین مدال طلای قایقرانی آسیا در تایلند هستم

12 مهر 1396

دارنده مدال طلا قهرمانی آسیا در قایقرانی معلولان گفت: تمام تلاشم بر این است تا چهارمین مدال طلای قایقرانی آسیا را در مسافت ۲۰۰متر رشته پاراکانو در تایلند به خود اختصاص دهم.

 

شهلا بهروزی‌راد : بعد از کسب رنکینگ پنجم جهان در مسابقات جهانی چک در قایقرانی معلولان اظهار کرد: مسابقات جهانی چک یکی از مهم‌ترین تورنمنت‌هایی بود که بعد از بازی‌های پارالمپیک برگزار می‌شد و تمام برترین‌های جهان در رشته قایقرانی معلولان در این تورنمنت حضور داشتند، هر چند هدف اصلی من راهیابی به فینال A و سپس کسب مدال بود. اما سطح مسابقات به حدی سنگین بود که تنها با اختلاف صدم ثانیه با نفر سوم جهان، به جایگاه پنجم رسیدم.

 

وی درباره ماموریت بعدی خود گفت: در ۳ دوره رقابت‌های قایقرانی قهرمانی آسیا که در سال ۹۰ به میزبانی ایران و سال ۹۲ و ۹۵ به میزبانی ازبکستان برگزار شد، به مدال طلای رشته پاراکانو مسافت ۲۰۰متر دست پیدا کردم. امسال نیز به دنبال آن هستم تا در چهارمین دوره این رقابت‌ها که آبانماه به میزبانی تایلند برگزار می‌شود، مدال طلای این رشته را برای چهارمین بار به خود اختصاص دهم. البته کار سختی است و باید با حریف ازبکی خود که نفر دوم جهان است، در تایلند به سختی مبارزه کنم تا مدال طلای تایلند را نیز شکار کنم.

 

بهروزی‌راد با بیان این که هیچ گونه مشکلی از نظر تجهیزات و امکانات ندارم، خاطرنشان کرد: از زمانی که از چک برگشتم، تمرینات خود را متوقف نکردم و تمام تلاشم بر این است که بهترین عملکرد را در تایلند داشته باشم. از لحاظ تجهیزات و امکانات نیز فدراسیون قایقرانی تا به امروز بهترین شرایط را برای ما فراهم کرده و دغدغه‌ای از نظر تجهیزات ندارم. به هر صورت اگر شرایط آب و هوایی تایلند مساعد باشد و مشکلی پیش نیاید، آخرین ماموریت من امسال کسب مدال طلای آسیایی تایلند است.

 

دارنده مدال طلای آسیا در پایان زمان اعزام تیم به مسابقات قهرمانی آسیا را یکم آذر عنوان کرد و افزود: در حال حاضر در دریاچه مجموعه ورزشی آزادی در اردوی آمادگی بسر می‌بریم و پس از پایان این اردو در اواخر مهر، آخرین اردوی تیم ملی که وصل به اعزام است از اوایل آبان آغاز می‌شود و تا ۲۹ آبان ادامه خواهد داشت. سپس تیم یکم آذر راهی تایلند می‌شود و مسابقات از سوم آذر آغاز و تا پنجم آذر ادامه خواهد داشت.

 

منبع : ایسنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است