فخرآور: تیم ملی وزنه‌برداری معلولان در هر تاریخی آماده شرکت در مسابقات جهانی است

فخرآور: تیم ملی وزنه‌برداری معلولان در هر تاریخی آماده شرکت در مسابقات جهانی است

12 مهر 1396

مربی تیم ملی وزنه‌برداری معلولان پس از مشخص شدن زمان مسابقات جهانی وزنه‌برداری از ۶ تا ۱۶ آذر به میزبانی مکزیکوسیتی گفت: هرچند هنوز این زمان قطعی نشده است، اما ما هر تاریخی را که کمیته بین‌المللی پارالمپیک اعلام کند، مشکلی برای حضور نداریم.

 

علی فخرآور :پس از مشخص شدن زمان برگزاری مسابقات جهانی وزنه‌برداری معلولان که به دلیل زلزله مکزیک به تعویق افتاد، درباره زمان جدید این رقابت‌ها از ۶ تا ۱۶ آذر به میزبانی مکزیکوسیتی و همزمان شدن این رقابتها با بازی‌های پاراآسیایی جوانان در امارات اظهار کرد: هنوز زمان اعلام شده از سوی کشورها قطعی نشده است و ما تا آخر هفته همچنان منتظر تایید زمان اعلام شده از سوی کمیته بین‌المللی پارالمپیک هستیم. به هر صورت برای ما فرق نمی‌کند و ما آماده شرکت در مسابقات جهانی وزنه‌برداری معلولان در هر تاریخی که از سوی  IPC اعلام می‌شود، هستیم.

 

وی گفت: چون در مسابقات جهانی وزنه‌برداری معلولان سهمیه ورودی ۲۰۲۰توکیو توزیع می‌شود، حضور در این رقابت‌ها از اهمیت زیادی برخوردارست و برای ما فرقی نمی‌کند این رقابت‌ها در چه تاریخی برگزار شود. البته بازیهای پاراآسیایی جوانان نیز در همان تاریخ از ۱۹ تا ۲۵ آذر را در امارات داریم که در هر دو تورنمنت شرکت خواهیم کرد. زیرا مسابقات جهانی در رده‌ سنی بزرگسالان است و بازیهای پاراآسیایی در رده سنی جوانان برگزار می‌شود و ما سعی داریم در هر دو تورنمنت حضور فعالی داشته باشیم.

 

فخرآور در پاسخ به این پرسش که اردوی تیم ملی وزنه‌برداری از چه تاریخی آغاز خواهد شد، تصریح کرد: روز شنبه هفته آینده جلسه‌ای را با دکتر رواسی رییس انجمن وزنه‌برداری معلولان خواهیم داشت و در این باره تصمیم‌نهایی گرفته خواهد شد که اردوی تیم ملی را از تاریخی برپا کنیم. البته تیم وزنه‌برداری هرچند در اردو نیست، اما تمرینات آنها متوقف نشده و وزنه‌برداران به صورت غیرمتمرکز تمرینات خود را طبق برنامه‌ای که ما در اختیار آنها گذاشتیم پیش می‌برند.

 

وی همچنین پیرامون این پرسش که آیا تغییراتی در نفرات اعزامی به مسابقات جهانی خواهید داشت یا خیر؟ افزود: نفرات اعزامی همان ۱۷نفری هستند که در اردو بودند و بدون هیچ تغییری همان نفرات را به اردو دعوت می‌کنیم. زیرا ویزای آنها از سوی سفارت آرژانتین مورد تایید قرار گرفته بود و مشکلی برای اعزام نداشتند.

 

مربی تیم ملی وزنه‌برداری معلولان در پایان گفت: اگرچه در حال حاضر اردوی تیم ملی تعطیل است، اما به صورت غیرمتمرکز تیم را کنترل می‌کنیم و در جریان وضعیت تیم قرار داریم. به هر صورت تیم ما در هر تاریخی که کمیته بین‌المللی پارالمپیک برای شرکت در مسابقات جهانی اعلام کند، آماده است و مشکلی برای حضور در مسابقات جهانی ندارند.

 

منبع : ایسنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است