قهرمانی جودوکار نابینا و کم‌بینای ایران در جام جهانی

قهرمانی جودوکار نابینا و کم‌بینای ایران در جام جهانی

18 مهر 1396

در رقابت‌های جام جهانی جودوی نابینایان و کم‌بینایان که در تاشکند ازبکستان در حال برگزاری است، محمدرضا خیرالله زاده جودوکار نابینا و کم‌بینا کشورمان در وزن ۱۰۰+ کیلوگرم موفق به کسب مدال طلا شد.

 

 محمدرضا خیرالله زاده، جودوکار وزن ۱۰۰+ کیلوگرم در رقابت‌های جام جهانی جودوی نابینایان و کم‌بینایان که در تاشکند ازبکستان در حال برگزاری است، با شکست جودوکار انگلیسی موفق به کسب مدال طلای این وزن شد.

 

او در دور اول به مصاف جودوکار ازبکستان رفت و با شکست این جودوکار به مصاف نایب قهرمان پارالمپیک از کشور برزیل رفت و موفق شد تا این حریف را ضربه فنی کند و به فینال رقابت‌های جام جهانی جودوی نابینایان و کم‌بینایان راه پیدا کند. وی در فینال به مصاف «جک هاجسون» از کشور انگلستان رفت و با ضربه فنی کردن این حریف انگلیسی توانست مدال طلای سنگین وزن این رقابت‌ها را به نام خود ثبت کند.

 

امید نوری جعفری، دیگر نماینده ایران در وزن ۸۱- کیلوگرم در دور نخست برابر حریفی از کشور ازبکستان شکست خورد، اما برابر جودوکاری از آلمان پیروز شد و در گروه بازنده‌ها برابر ژاپن پیروز شد، وی مقابل جودوکار ازبکی شکست خورد و به مقام پنجم دست یافت.

 

میثم بنی طبا دیگر جودوکار کشورمان در وزن ۶۰- کیلوگرم در دور اول استراحت داشت و در دور دوم با شکست برابر حریف ازبکستان حذف شد و از دور مسابقات کنار رفت.

 

منبع : ایسنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است