حضور نیکوکاران رعد در جشن سپاس

حضور نیکوکاران رعد در جشن سپاس

28 مهر 1396

 

نخستین جشن سپاس خیریه رعد با حضور جمعی از نیکوکاران، اعضای گروه همیاری بانوان و جوانان، توان­یابان، اعضا شورای کارآموزان، اعضا هیأت امنا و هیأت مدیره و مدیرعامل در سالن همایش این مؤسسه برگزار شد.

به گزارش روابط­ عمومی رعد جشن سپاس که با هدف تجلیل از نیکوکاران مجتمع رعد برای نخستین بار از سوی واحد مشارکت­ های مردمی برگزار شد، زمینه آشنایی بیشتر نیکوکاران با یکدیگر و نیز شناخت بیشتر آنها با فعالیت­ های رعد به همراه میزان آگاهی از رشد و موفقیت کارآموزان را فراهم کرد.

براساس این گزارش منصوره پناهی مدیرعامل رعد با ذکر این نکته که می­ دانم نیکوکاران رعد علاقه­ ای به شناخته­ شدن ندارند، افزود: پس از گذشت یک­سال از تأسیس واحد مشارکت­ های مردمی، ایده جدیدی مطرح شد که با وجود عدم تمایل مردم به مطرح کردن کارهای خیر و نامشان، امروز را برای دیدن یکدیگر و اطلاع ­رسانی از اقداماتی که با کمک ­های شما نیکوکاران عزیز انجام می ­دهیم، اختصاص دهیم تا از کارهای بزرگی که کمتر گفته و به آنها پرداخته می­ شود، همه اطلاع داشته باشیم.

وی در ادامه افزود: من افتخار می­کنم با کمک شما عزیزان خیر، مجتمع رعد استقلالش را حفظ کرده و در همکاری با دستگاه ­های دولتی و حمایتی روی رعد حساب ویژه­ ای می ­کنند و می­ گویند رعد مؤسسه­ ای مستقل و حرفه ­ای است و برای یک امتیاز کوچک یا کمک مالی محدود سر تعظیم فرود نمی ­آورد و تسلیم خواسته ­های کوچک و بزرگ دستگاه­ های دیگر نمی ­شود.

منصوره پناهی با بیان ضرورت قدردانی از نیکوکاران، افزود: ما امروز از شما دعوت کردیم به ­صورت حضوری و چشم در چشم با همراهی کارآموزان، گروه­ های همیاری بانوان، جوانان و کارکنان میزبان شما باشیم و به خاطر کمک­ ها ارزشمندی که به توانمندسازی توان­یابان اهدا کرده­ اید از شما قدردانی کنیم.

مدیرعامل مجتمع رعد با اشاره به کارهای مهم انجام شده در یک سال گذشته، افزود: شورای کارآموزان در تصمیم ­گیری­ ها حضور جدی پیدا کرده­، واحد کارآفرینی با استفاده از روش اشتغال حمایت شده (SE) به مددجویان سرویس­ های مهمی ارائه می­ دهد و در هم گرایی با انجمن ­های همکار و همسو حوزه معلولان از مراکز رعد گرفته تا دیگر مراکز، برنامه ­های مشترک تنظیم کرده و درحال اجرا آنها هستیم.

در ادامه مهندس احمد میرزاخانی رئیس هیأت مدیره مجتمع رعد با ارزشمند توصیف کردن کار دسته جمعی، افزود: کار دسته جمعی در ذات خود ارزش والایی دارد و شاید یکی از کارهای مهم رعد، همگرایی نیکوکاران و پرهیز از تک­ روی آنها است و بر اساس اصول مدیریت که گفته ­اند: "حاصل جمع فعالیت ­ها بیش از جمع جبری آنهاست"  یکی از مزیت­ های رعد این است که یک کار جمعی را آغاز کرده و هیچ زمان قائم به فرد نبوده است.

پدر پروفسور مریم میرزاخانی افزود: از آنجا که همیشه برای بهتر شدن راه وجود دارد برای آینده "تحقیقات توانبخشی" جایش در رعد خالی است و باید رعد روی روش­ های جدیدی که ابداع شده از قبیل: وسایل کمک حرکتی هوشمند کار کنیم تا به بومی­ سازی آنها برسیم و دانشگاه جامع علمی کاربردی رعد در این زمینه حتماً می­تواند کمک کند و دوره ­های کارشناسی ارشد و دکترای خود را به تحقیقات اختصاص دهد، همچنین کوشش کنیم استعدادهای علمی معلولان را کشف کنیم تا به امید خدا مدال ­های جهانی بالایی نظیر "فیلدز" را آنها بدست بیاورند و بنیاد پروفسور مریم میرزاخانی برای رسیدن به این هدف تأسیس شده است.

در بخشی از این مراسم نازیلا صادقی کارآفرین موفق رعد و مدیرعامل کانون تبلیغات نویک و یوسف رستمی کارشناس و مدرس حوزه وب با بیان نحوه آشنایی و تحصیل شان در مجتمع رعد از رموز موفقیت خود با نیکوکاران سخن گفتند. همچنین شاعره هنرمند مریم کریمی با اجرا چند غزل و دو بیتی گوش ه­ای از توانایی­ های ادبی خود را به نمایش گذاشت.

در این مراسم گروه موسیقی سنتی رعد قطعاتی از موسیقی ایرانی را اجرا کرد و در این مراسم هنرجویانی چون: امیر همتیان، محمدرضا رجبی، آرزو براتی، فدیا کوهی، مرضیه دیانت­فر، مهرداد خادمی، اشرف رجبی و فرناز احمدی گروه موسیقی سنتی رعد را همراهی کردند.

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است