منبع اصلی تأمین هزینه‌های ورزش معلولان در قم خیران هستند

منبع اصلی تأمین هزینه‌های ورزش معلولان در قم خیران هستند

10 آبان 1396

رئیس هیئت ورزش های جانبازان و معلولین استان قم با اشاره به مشکلات مالی ورزش معلولان، تأکید کرد: منبع اصلی تأمین هزینه‌های ورزش معلولان در قم خیران هستند.

 

محمد پیروزمنش  : حسین گلستانی ورزشکار خوشنام و جوان والیبال نشسته قم زمستان امسال در ترکیب تیم ملی والیبال نشسته، مسابقات جهانی والیبال نشسته آلمان را در پیش دارد البته ما سید حسین حسینی جد را نیز می‌توانستیم در ترکیب تیم ملی داشته باشیم که هنوز میسر نشده است.



وی با اشاره رشته‌های تازه وارد به محدوده پوشش این هیئت ورزشی افزود: رشته پاراتکواندو و پارا بدمینتون هم اکنون زیر مجموعه ما هستند. پیش از این مشکلاتی در این زمینه داشتیم که مشخص نبود به طور رسمی و قانونی این رشته‌ها زیر مجموعه چه فدراسیونی هستند اما اکنون این موضوع حل شده و هم پاراتکواندو و هم پارابدمینتون تحت پوشش ما قرار دارند.



رئیس هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان قم درباره مشکلات مالی موجود گفت: قانون به ما می‌گوید برای مسابقات قهرمانی کشور باید تیممان را به هر نحو که شده اعزام کنیم البته در مورد مسابقات لیگ رشته‌های مختلف هم این توانایی وجود دارد که شرکت داشته باشیم اما تکلیفی بر ما نیست زیرا مسابقات لیگ معمولاً چارچوب باشگاه‌ها را پوشش می‌دهد و نه هیئت‌های ورزشی.

 

پیروزمنش بیان داشت: یکی از موضوعات مهم در زمینه اولویت اعزام، بازده اعزام است به طوری که ما اگر تیم شنای بانوان را به مسابقات قهرمانی کشور اعزام کنیم اطمینان داریم که این تیم قهرمان ایران می‌شود و لااقل اگر حتی قهرمان هم نشود بیش از ۲۰ مدال برای استان به ارمغان می‌آورد. به همین دلیل ما اگر با سختی و مشقت اسپانسری برای حمایت از این تیم فراهم کنیم و برای اعزام آن‌ها هزینه کنیم، ارزشش را دارد.



وی عنوان کرد: در این شرایط تیم دو و میدانی ما را در نظر بگیرید که اعزام این تیم ۲۰ میلیون تومان برای ما هزینه در بردارد و مسابقات هم طی ۲ روز برگزار می‌شود اما نتیجه نهایی و خروجی کار آن چیزی نیست که ما به دنبال آن هستیم یعنی ما باید بازده هزینه‌ای که می‌کنیم را در نظر داشته باشیم و اولویت‌ها را در نظر بگیریم.



رئیس هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان قم تصریح کرد: امروز جذب اسپانسر دشوار است و کسی به سادگی حاضر نمی‌شود برای ورزش هزینه کند.. ما برای اعزام به مسابقات جشنواره مهر رضوی مشهد ۱۸ میلیون تومان اعتبار لازم داشتیم اما این اعتبار باید از کجا تأمین می‌شد؟ منبع اصلی تأمین هزینه‌های ما در سال‌های اخیر بر خلاف آن چه تصور می‌شود، خیران بوده‌اند یعنی برای رضای خدا آمده‌اند و اگر این کمک کاهش یابد برنامه‌های ما هم مختل می‌شود.

 

 
منبع : مهر

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است