شناگران نابینای یزد نایب قهرمان مسابقات شنای کشور شدند

شناگران نابینای یزد نایب قهرمان مسابقات شنای کشور شدند

13 آبان 1396

مسئول هیئت ورزشی نابینایان و کم بینایان استان یزد گفت: تیم نابینایان و کم بینایان پیشگامان کویر استان یزد توانست در مسابقات کشوری شنا مقام دوم کشوری را به خود اختصاص دهد.

 

حسین دشتی با اشاره به حضور ورزشکاران نابینا و کم بینای تیم یشگامان کویر یزد اظهار داشت: تیم نابینایان و کم بینایان استان یزد توانست در پانزدهمین دوره مسابقات کشوری شنا مقام نائب قهرمانی را به خود اختصاص دهد.

 

وی افزود: این دوره از مسابقات به مدت دو روز در روزهای ۱۰ و ۱۱ آبان ماه در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد که شناگران نابینا و کم بینای یزد در روز اول این مسابقات در سه ماده در کلاسهای  B۱، و با هم به رقابت پرداختند و شناگران یزدی موفق به کسب دو مدال طلا، سه نقره و یک مدال برنز شدند.

 

مسئول هیئت ورزشی نابینایان و کم بینایان استان یزد گفت: در رشته بزرگسالان  سید مهدی میردهقان در ماده ۲۰۰ متر مختلط انفرادی مدال طلا و  در ماده ۱۰۰ متر پروانه مدال نقره و در رشته ۱۰۰ متر سینه نقره کسب کرد.

 

دشتی عنوان کرد: همچنین علی ناصر دهقان ۱۰۰ متر پروانه مدال برنز را کسب کرد و در بخش جوانان نیز سید علی موسوی در رشته ۱۰۰ متر آزاد مدال طلا و علیرضا محمد پناه در رشته ۲۰۰ متر مختلط انفرادی مدال نقره را به دست آورد.

 

وی یادآور شد: در مجموع تیم یزد با کسب ۲۰۷ امتیاز مقام دوم این مسابقات را پس از خراسان رضوی برای اولین بار کسب کرد.

 
 
منبع : مهر

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است