کسب ۷ مدال توسط شناگران معلول قم در مسابقات قهرمانی کشور

کسب ۷ مدال توسط شناگران معلول قم در مسابقات قهرمانی کشور

14 آبان 1396

رئیس هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین قم از کسب ۷ مدال شناگران معلول قم در مسابقات قهرمانی کشور خبر داد.

 

محمد پیروز منش  اظهار داشت: مسابقات شنای قهرمانی جانبازان و معلولین کشور در حالی در تهران به پایان رسید که شناگران معلول استان قم در این مسابقات عملکرد بسیار خوبی داشتند و با کسب ۷ مدال رنگارنگ توانایی‌های خود را به نمایش گذاشتند.

 

وی افزود: در این رقابت‌ها که روز شنبه در تهران به پایان رسید تیم شنای استان قم توانست در ماده کرال پشت توسط رضا بهرامی به مدال طلای ارزشمندی دست پیدا کند ضمن این که همین شناگر در ماده ۵۰ متر آزاد هم افتخار آفرین شد و توانست مدال نقره این ماده را کسب کند و ۲ مدال برای تیم اعزامی قم به ارمغان بیاورد.

 

رئیس هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین قم گفت: پر مدال‌ترین ورزشکار قمی حاضر در این مسابقات حسین علیزاده بود که به تنهایی ۳ مدال برای تیم قم کسب کرد که البته هیچ یک طلا نبود اما کسب ۲ نقره و یک برنز از وی یک چهره موفق و ویژه در این مسابقات ساخت به طوری که علیزاده در ماده ۱۰۰ متر آزاد توانست صاحب نشان نقره شود.

 

پیروزمنش بیان داشت: همین شناگر در ماده ۵۰ متر آزاد به مقام سوم و مدال برنز رسید و در ماده ۴۰۰ متر نیز با وجود تلاش فراوان توانست مدال برنز این ماده را کسب کند ضمن این که اسماعیل اسدی در ۵۰ متر قورباغه مدال نقره کسب کرد و طاها هاشمی در ۱۰۰ متر قورباغه صاحب نشان برنز شد.

 

وی با اشاره به وضعیت هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان قم عنوان کرد: همانند بسیاری از هیئت‌های ورزشی، اعتبارات مالی دغدغه مهمی برای این هیئت ورزشی به شمار می‌رود زیرا ما با تعدد رشته‌های مختلف مواجه هستیم و باید پاسخگوی نیاز ورزشکاران رشته‌های مختلف باشیم و اعتبارات موجود کفاف نیاز ما برای اعزام ورزشکاران به همه مسابقات را نمی‌دهد.

 
منبع : مهر

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است