هادی‌زاده: به دنبال کسب بهترین نتیجه دوومیدانی نابینایان در بازیهای پاراآسیایی هستیم

هادی‌زاده: به دنبال کسب بهترین نتیجه دوومیدانی نابینایان در بازیهای پاراآسیایی هستیم

16 آبان 1396

سرمربی تیم دوومیدانی نابینایان و کم‌بینایان اعزامی به بازیهای پاراآسیایی امارات، شرایط تیم جوانان را برای حضور در این بازیها بسیار مثبت ارزیابی کرد و گفت: سعی خواهیم کرد بهترین نتیجه را در امارات کسب کنیم.

 

علی اصغر هادی‌زاده  در ارزیابی از وضعیت ۱۲ورزشکار دوومیدانی کار (۲ورزشکار دختر و ۱۰ورزشکار پسر) اعزامی به بازیهای پاراآسیایی جوانان امارات اظهار کرد: به جز ۴ دوومیدانی کار که در مسابقات جهانی سوئیس حضور داشتند، بقیه ورزشکاران تجربه هیچ تورنمنت بین المللی را ندارند و برای اولین بار عازم رقابتهای آسیایی می‌شوند. البته تمام ۱۲ورزشکار اعزامی به بازیهای پاراآسیایی در رده سنی زیر ۱۸ و ۲۰ سال، از بهترین دوومیدانی کاران کشور در رده سنی جوانان هستند و ما امید زیادی به این تیم برای کسب مدال در تمام مواد دوومیدانی داریم.

 

وی در پاسخ به این پرسش که در کدام ماده شانس مدال بیشتر است، خاطرنشان کرد: در دوها شانس زیادی برای کسب مدال نسبت به پرتابیها و پرش‌ها داریم. هر چند نسبت به حریفان آسیایی شناخت کافی نداریم و برای اولین بار در دوومیدانی نابینایان و کم‌بینایان در بازیهای پاراآسیایی شرکت می‌کنیم اما تیم اعزامی تیم خوبی است و مطمئنم با این تیم می‌توانیم بهترین نتیجه را در امارات کسب کنیم.

 

هادی زاده درباره برنامه آماده‌سازی تیم ملی دوومیدانی نابینایان و کم‌بینایان تا زمان اعزام به بازیهای پاراآسیایی گفت: در حال حاضر اردوی تیم ملی دوومیدانی نابینایان و کم‌بینایان جوانان به صورت غیرمتمرکز و تحت نظر مربیان تیم ملی پیگیری می‌شود. البته دو مرحله اردوی متمرکز برای تیم پیش‌بینی کردیم که اولین اردو از ۱۹ آبان صبح‌ها در مجموعه ورزشی شهید هرندی و بعدازظهرها در آفتاب انقلاب آغاز می‌شود و به مدت یک هفته ادامه دارد. دومین اردو نیز که وصل به اعزام است، از ۱۰ آذر شروع می‌شود و تا ۱۷ آذر قبل از اعزام تیم به بازیهای پاراآسیایی جوانان ادامه خواهد داشت.

 

سرمربی تیم ملی دوومیدانی نابینایان و کم‌بینایان خاطرنشان کرد: طی ۴ ماهی که این تیم در حال تمرین است، رکوردهای قابل توجهی را به ثبت رساندند و سعی کردیم بهترین ورزشکاران دوومیدانی کار را برای بازیهای پاراآسیایی انتخاب کنیم. به هر صورت سعی می‌کنیم همانند دوره قبل که تیم دوومیدانی معلولان موفق به کسب نایب قهرمانی در این بازیها شد، در این دوره نیز این نتیجه را با حضور تیم دوومیدانی نابینایان و کم‌بینایان تکرار کنیم.

 

وی در پایان افزود: با توجه به این که تیم دوومیدانی نابینایان و کم‌بینایان اولین حضور بین‌المللی خود را در امارات تجربه می‌کند، امیدوارم در اولین تجربه حضورمان در بازیهای پاراآسیایی به بهترین نتیجه ممکن دست پیدا کنیم.

 

منبع : ایسنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است